دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1397 - 02:18

فلوریدا؛ بهترین ایالت برای تحصیل در آمریکا

نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد ایالت فلوریدا بهترین سیستم آموزشی را در آمریکا دارد.
کد خبر : 327543
images.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از  فوربس، مردم عاشق رتبه‌بندی‌ها هستند. اکثر افراد علاقه زیادی دارند که برای هر چیزی رتبه‌بندی وجود داشته باشد، از بهترین ساحل‌ها گرفته تا بدترین سرویس‌های بهداشتی هیچ کدام در امان نیستند. در این بین، رتبه‌بندی سیستم‌های آموزشی طرفداران زیادی دارد. 


رتبه‌بندی‌های اخیر در ایالات متحده به ارزیابی سیستم‌های آموزشی مدارس ابتدایی و راهنمایی پرداخته است تا برترین ایالت‌ها را معرفی کند. این رتبه‌بندی توسط دانشگاه تگزاس در دالاس انجام شده است.


برخی از رتبه‌بندی‌ها تنها دستاوردهای مدارس را در نظر می‌گیرند و توجهی به تفاوت‌ جمعیت ایالت‌ها ندارند یا فکر می‌کنند ورودی‌های بیشتر به معنای آموزش و تحصیلات بهتر است. دانشگاه تگزاس  دستاوردهای گروه‌های مشابه در تمام ایالات‌ آمریکا را با هم مقایسه کردند.


در این رتبه‌بندی نحوه برخورد با اقلیت‌های مذهبی و نژادی در ایالات مختلف مقایسه شده است. بدین ترتیب رتبه‌‎بندی دانشگاه تگزاس برای ایالات پرجمعیت‌تر که با حجم بیشتری از تبعیض نژادی روبه‌رو می‌شوند یا بخش بزرگی از جمعیت آنها به زبان انگلیسی صحبت نمی‌کنند، منصفانه‌تر است.


در رتبه‌بندی دانشگاه تگزاس، ایالت فلوریدا در مقام اول و ایالت تگزاس و ویرجینیا به‌ترتیب دوم و سوم هستند. ایالت آریزونا، جورجیا، کارولینای شمالی، ایندیانا، داکوتای جنوبی، کلرادو و ماساچوست به ترتیب در جایگاه چهارم تا دهم قرار گرفتند. 


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته