دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1394 - 10:49

روستاهای پیرایواتلو و امیرخانلو، هدف اردوی جهادی بسیج دانشجویی واحد پارس‌آباد مغان + تصاویر

اردوی جهادی بسیج دانشجویی برادران و خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس‌آباد مغان با هدف سازندگی، دستگیری از نیازمندان و آموزش، برای چهارمین سال متوالی آغاز و این‌ بار روستاهای مرزی پیرایواتلو و امیرخانلو را جامعه هدف قرار داد.
کد خبر : 32750

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این اردوی جهادی، دانشجویان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می‌کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند و یا به قول خود دانشجویان می‌سازیم تا ساخته شویم.
















جهادگران در طول مدت اردو در عرصه‌های اقتصاد مقاومت، عمرانی، فرهنگی، آموزش و تربیتی، سبک زندگی، امداد و نجات، بهداشت و درمان و ورزشی فعالیت خواهند کرد.



اردوی جهادی یاران ولایت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان، بسیج دانشجویی شهرستان پارس‌آباد مغان و آموزشکده سماء پارس‌آباد آغاز و در دو گروه خواهران و برادران به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.


در آغاز این اردو دانشجویان بسیجی در جوار یادمان شهدای گمنام شهرستان حاضر و با تجدید میثاق دوباره با آرمانهای شهدا و رهبری اردوی 15 روزه خود را آغاز کردند.

















سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد در بازدید نزدیک از روند کار دانشجویان اظهار کرد: اردوی جهادی، اردوی سازندگی و پرورش ایمان و عقیده است. دانشجویان با ایثار و گذشت و روحیه همکاری و کمک به نیازمندان تلاش می‌کنند تا آینده کشور را بسازند. کشور عزیز ایران اسلامی به جوانانی با این روحیه جهادی و رهروان ولایت نیاز دارد.


دکتر اکبر جعفری شاعرلر با توجه به تقویت روحیه و تشویق و ترغیب دانشجویان گفت: دانشجویان مطمئن باشند دانشگاه آزاد اسلامی در راستای بسط و اشاعه فرهنگ جهاد سازندگی تلاش کرده و از دانشجویان هم از بعد مادی و هم از بعد معنوی حمایت خواهد کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته