دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1397 - 06:08
منظری‌توکلی:

نقش کلیدی بسیج در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بی‌بدیل است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، نقش کلیدی بسیج در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی را بی‌بدیل قلمداد کرد.
کد خبر : 327477

حمدالله منظری‌توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج  و با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام(ره) گفت: هرچند که ظرفیت بسیج در زمان تشکیل ناشناخته بود؛ اما امروز ظرفیت‌های گسترده آن برای جهانیان روشن شده و عظمت ژرف‌اندیشی و تفکر امام خمینی(ره) ثابت شده است.


وی ترویج تجربه‌های گرانسنگ بسیج برای مبارزه با نظام استکباری را ضروری توصیف کرد و افزود: شاهد بودیم که بحران داعش و اشغال عراق فقط با همین فرهنگ و تشکیل بسیج مردمی عراق با عنوان حشدالشعبی خاتمه یافت و بسیاری از ملت‌های آزادی‌خواه به‌خصوص مسلمین، این فرهنگ را سرلوحه خود در مبارزه با امپریالیسم قرار داده‌اند.


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در بسیج تصریح کرد: خدمت به مردم مهم‌ترین معیار بسیج در همه سطوح بوده است و بسیج همواره و در صحنه‌هایی که احساس کند حضوری گرهگشا دارد با تمام قوا وارد می‌شود.


منظری‌توکلی نقش بسیج به‌عنوان دیده‌بان در نظام جمهوری اسلامی را کلیدی دانست و ادامه داد: بسیج همواره توانسته است در بحران‌هایی همچون جنگ تحمیلی، سازندگی، عرصه‌های فرهنگی، پزشکی و به‌ویژه تهاجم فرهنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را یاری کرده و با خنثی‌سازی توطئه دشمنان از نفوذ افکار انحرافی در میان مردم و مسئولان جلوگیری کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان یکی از مفاهیم مهم اقتصاد مقاومتی را استفاده بهینه و مؤثر از ظرفیت و مزیت‌های کشور عنوان کرد و گفت: دلیل تأکید رهبری در نامگذاری سال‌های اخیر با عنوان‌های اقتصادی، اهمیت این موارد در آینده کشور است و مسئولان باید این موضوع را نصب‌العین قرار دهند.


وی القای حس ناامیدی در میان مردم به‌خصوص جوانان را توطئه خطرناکی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی دانست و توضیح داد: اینجاست که استادان بسیجی می‌توانند در این عرصه، در راستای افزایش امیدواری و ایجاد انگیزه به منظور هدف‌آفرینی بر اساس منویات رهبری، مثل همیشه پیروز از میدان خارج شوند.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته