دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1397 - 13:59
امام‌جمعه همدان مطرح کرد:

لزوم پرهیز از شتاب‌زدگی در مدیریت/ مدیر موفق امور را بررسی می‌کند

امام‌جمعه همدان شتاب‌زدگی در عرصه مدیریت را ناپسند دانست و گفت: مدیر موفق در امور مختلف پس از بررسی و تحقیق کافی عمل می‌کند.
کد خبر : 327473
IMG_1838.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی صبح امروز در دیدار مرتضی‌قائمی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، بی‌تفاوتی در قبال مشکلات دیگران را گناه دانست و اظهار کرد: ضرورت مسئولیت‌پذیری اجتماعی افراد از آموزش‌های خانواده آغاز می‌شود و پدر و مادری که فرزندی خطاکار را تحویل جامعه می‌دهند در گناه او شریک و سهیم هستند.


طه‌محمدی افزود: خداوند متعال در آیه ۱۴۲ سوره اعراف می‌فرماید "وَقَالَ مُوسَی لِأَخِیهِ هَارُونَ اخْلُفْنِی فِی قَوْمِی وَأَصْلِحْ" و بدین معنا است که هر کجا نابسامانی دیدید باید آنجا را اصلاح کنید و ما به‌عنوان یک مسلمان وظیفه داریم در همه امور و شئون مردم نظارت کنیم.


نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بیان کرد: همان‌طور که قاضی با عجله قضاوت نمی‌کند در عرصه مدیریت نیز شتاب‌زدگی ناپسند است و مدیر موفق در امور مختلف پس از بررسی و تحقیق کافی عمل کند.


امام‌جمعه همدان اضافه کرد: مدیریت کاری سخت است و اگر حق را در نظر بگیرید، بسیاری از افراد از شما ناراضی می‌شوند؛ چراکه آدمیان عموماً به‌دنبال منافع و اموری شخصی خود هستند که مطابق میل و نظرشان اجرا شود.


نظام اسلامی نیاز به افراد متعهد و متخصص دارد


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان نیز پرورش نیروهای خلاق، ارزشمند، مفید، متدین و متخصص را از وظایف اصلی جامعه دانشگاهی دانست و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشبرد اهداف، نیاز مبرم به افرادی دارد که به‌طور همزمان جامع تعهد و تخصص است.


قائمی خاطرنشان کرد: نیروی متعهد ولی بدون تخصص همان‌قدر به سیستم دانشگاهی ضربه وارد می‌سازد که نیروی متخصص و بی‌تعهد آسیب می‌زند.


سید علی‌اصغر تروهید رئیس منطقه 5 نظارت هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام حمیدرضا طالقانی‌ورکشی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان، امیررضا گودرزی رئیس دبیرخانه هیأت امنا در استان همدان، بهروز بیات مدیرکل حوزه ریاست واحد همدان، محمدمهدی گودرزی‌سروش مسئول کانون بسیج اساتید واحد همدان و مهدی صفرزاده مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان حضور داشتند.


انتهای پیام/4101/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته