دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1397 - 02:28
نجفی خبر داد:

بوشهر، مجری دوره‌های آموزشی درون‌سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، از برگزاری دوره‌های آموزشی درون‌سازمانی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 327287
636764110610930418_lg.JPG

مجتبی نجفی با بیان اینکه واحد دانشگاهی بوشهر به‌عنوان مجری برگزاری دوره‌‌های آموزشی درون‌سازمانی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده شده است، به خبرنگار خبرگزاری آنا در بوشهر گفت: با توجه به رویکرد و تأکید دانشگاه آزاد اسلامی بر مهارت‌افزایی و تحقق دانشگاه متعالی و کارآفرین، چهار دوره آموزشی برای کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی واحد بوشهر، در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.


وی با تأکید بر اینکه مباحث مطرح‌شده در این دوره‌های آموزشی به‌صورت عملی و با سرفصل‌های کاربردی برگرفته از آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی ارائه می‌شود، عنوان کرد: دوره شبیه‌ساز مقدماتی، روزهای هفتم و هشتم آذر، دوره انتقال حرارت روزهای 14 و 15 آذر، دوره اصول طراحی و اجرای سیستم‌های برق خانگی و صنعتی روزهای 21 و  22 آذر و دوره مقاومت مصالح روزهای 28 و 29 آذر برگزار خواهد شد.


معاون علمی واحد بوشهر با بیان اینکه در برگزاری این دوره‌های آموزشی، علاوه بر به‌کارگیری آخرین تجهیزات کارگاهی، از نخبگان دانشگاهی و اهل فن در تدریس مطالب استفاده می‌‌شود، اظهار کرد: دکتر سروش حیدری، مهندس محمدهادی کریمی، دکتر مسعود صابری، مهندس محسن دریس‌زاده و دکتر محمود سراجی که همگی از اعضای هیأت علمی واحد بوشهر هستند، مدرسان این دوره‌ها خواهند بود.


نجفی با بیان اینکه مشارکت بسیار خوبی برای حضور در این کارگاه‌ها از سوی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است، تصریح کرد: ظرفیت در نظر گرفته‌شده برای هر کلاس 40 نفر تعیین شده که با توجه به استقبال علاقه‌مندان بر این ظرفیت افزوده خواهد شد.


وی با تأکید بر اینکه واحد بوشهر به‌دلیل در اختیار داشتن زیرساخت‌های پیشرفته، نیروهای انسانی توانمند و متخصص و امکانات رفاهی، توانایی برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف را داراست، خاطرنشان کرد: افزایش دانش تخصصی نیروهای انسانی، یک لازمه برای جامه عمل پوشاندن به همه طرح‌ها و اهداف علمی و پژوهشی دانشگاه است.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
جواد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
۰
ماشاالله انسان لذت مي برد وقتي تلاش هاي اين جوانان انديشمند و ساعي و افتخار استان بوشهر دكتر نجفي و دكتر سراجي گرانمايه را مشاهده مي كند. اميد واريم هميشه شاهد موفقيت هاي روزمره دانشگاه آزاد استان بوشهر با وجود اين اساتيد گرانمايه و متخصص و متعهد و انقلابي باشيم.
کیان
Germany
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
۰
دست مریزاد
هلدینگ شایسته