دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کاویانی‌راد مطرح کرد؛

برگزاری نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سومین نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و نتایج پرباری به‌همراه داشت.
کد خبر : 327255
117116_2922222.jpg

محمدحسن کاویانی‌راد در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، گفت: سومین نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی در محل این دانشگاه با حضور محمدمهدی طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد، مجید مشکینی معاون مالی اداری دانشگاه آزاد، محمد بیدقیان دبیر ستاد برنامه‌ریزی شاهد ایثارگر، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، وحید بوستان احمدی مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی گودرزی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد و ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


کاویانی‌راد با اشاره به دستیابی به توافق‌های مثبت بسیار در این نشست افزود: دانشگاه آزاد با رویکردی مثبت بسیاری از موانع و مشکلات پیش روی دانشجویان ایثارگر و خانواده شهید را حل کرده و در این راستا بنیاد هم تصمیم جدی دارد با استفاده از ظرفیت‌ها و توان خود برای پرداخت معوقات مالی این دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهد.


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سخنانش تصریح کرد: این جلسات در به‌صورت دوره‌ای در آینده نیز برگزار خواهد شد و بنیاد شهید و امور ایثارگران این جلسات را با رویکرد مثبت ارزیابی و از آنها استقبال می‌کند.


وی در خاتمه با تأکید بر لزوم رعایت حق عظیمی که جانبازان و خانواده معظم شهدا بر گردن جامعه دارند، تأکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نهایت سعی و تلاش خود را برای ارائه خدمات آموزشی بهتر به جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا انجام خواهند داد تا این عزیزان بدون هیچ مشکلی در راه کسب علم و دانش گام بردارند.


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته