دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1394 - 09:14

رشته علوم آزمایشگاهی واحد الیگودرز مجوز پذیرش دانشجو گرفت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز از صدور مجوز رشته علوم آزمایشگاهی و پذیرش دانشجو در این رشته از مهر سال جاری خبر داد.
کد خبر : 32718

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر خلیل غفاری در مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه‌های جمعی این شهرستان گفت: روز خبرنگار برای این استان یک افتخار است، زیرا شهید صارمی از فرزندان استان لرستان است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز با توجه به رابطه خوب رسانه‌های جمعی با این واحد دانشگاهی اظهار کرد: معرفی دستاوردهای بسیارخوب دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علمی و آموزشی و شناخت بیشتر مردم از این خدمات می‌تواند گامی مهم در پیشرفت و توسعه شهرستان باشد.


وی افزود: اخذ مجوز رشته علوم آزمایشگاهی راه را برای جذب سایر رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی فراهم خواهد کرد و علاوه بر آن ما برای راه‌اندازی این رشته یک ساختمان با عنوان دانشکده علوم پزشکی و پیراپزشکی را در مهر امسال افتتاح خواهیم کرد.


غفاری از تلاش برای جذب رشته‌های تغذیه، بیهوشی، اتاق عمل، مدارک پزشکی، فوریت‌های پزشکی، پرستاری و مامایی با توجه به داشتن امکانات و فضای لازم در این واحد دانشگاهی خبر داد.


واحد الیگودرز اکنون با 91 رشته در 4 مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با بیش از 3700 دانشجو مشغول به فعالیت است.


در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته