دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1397 - 15:06

هشدار پلیس به مردم هنگام رانندگی در معابر لغزنده

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: به‌دلیل لغزنده بودن معابر در فصل سرما تعمیر ترمز و برف پاک‌کن خودرو از نکات اساسی برای کاهش تصادفات در پایتخت است.
کد خبر : 327154
9541.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با شروع فصل سرما و لغزندگی معابر و خیابان‌های شهر تهران، رانندگی در این شرایط همواره جزء موارد مهم و اساسی است که مردم پایتخت باید به آن توجه کنند؛ از طرفی میزان تصادفات در فصل سرما به‌دلیل لغزندگی معابر از فصول دیگر بیشتر است لذا مهمترین نکته برای رانندگان رعایت فاصله طولی و توجه به هشدارهای پلیس است.


بر‌اساس این گزارش، سرهنگ محمد رزاقی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در‌خصوص اینکه مردم به چه نکاتی باید هنگام رانندگی در فصل سرما توجه کنند، اظهار کرد: تعمیر سیستم گرمایشی، برف پاک‌کن، سیستم روشنایی از نکات مهمی است که رانندگان باید نسبت به ترمیم آن اقدام کنند؛ همچنین به‌دلیل لغزندگی معابر و احتمال سُر خوردن خودروها تعمیر و ترمیم ترمزهای خودرو امری ضروری برای کاهش تصادف در فصل زمستان است.


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودروهایی که معاینه فنی ندارند، جهت انجام مراحل، به مراکز صدور مجوز فنی خودروها مراجعه کنند؛ چرا که از سوم آذر به بعد با خودروهایی که معاینه فنی ندارند برخورد خواهد شد.


وی گفت: به مردم نیز توصیه می‌کنیم برای کاهش تصادفات در این فصل به هشدارهای پلیس به‌صورت ویژه توجه کنند.


انتهای پیام/4110/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
سوری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
۰
رانندگاان خصوصا رانندگان وسایل عمومی بایستی ماشینشون را سرویس زمستانی کنند
فریبرز احمدیان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
۰
ای بابا اونقدر هزینه لوازم خورو بالا رفته که نمیشه چیزی خرید
نوید حسینی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
۰
مردم واقعا باید رعایت بیشتری در رانندگی در فصل زمستان داشته باشند چون یه بی دقتی باعث تصادف و به واسطه اون ایجاد ترافیک و هزار مشکل دیگه میشه
هلدینگ شایسته