دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک مسئول انتظامی خبر داد:

ترافیک سنگین در جاده چالوس/ بارش برف و باران در شمال کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی به شمال کشور خبر داد.
کد خبر : 328101
954123.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران ـ کرج و تهران ـ قم نیمه‌سنگین است؛ از طرفی با شروع تعطیلات آخر هفته برخی از محورهای مواصلاتی به شمال کشور با ترافیک همراه است، به‌طوری که هم‌اکنون محور جنوب به شمال کرج ـ چالوس محدوده سد کرج و تونل شماره پنج دارای ترافیک سنگینی است.


وی ادامه داد: همچنین ترافیک در جاده هراز محدوده امامزاده هاشم نیمه‌سنگین گزارش شده است؛ با توجه به تعطیلی چندروزه در آخر هفته، پیش‌بینی ما این است که بار ترافیکی در جاده‌های مواصلاتی به شمال کشور پرحجم باشد، لذا رانندگان با صبر و بردباری حرکت کنند تا مشکل خاصی به‌وجود نیاید.


هشدار پلیس در خصوص همراه داشتن زنجیرچرخ


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص مداخلات جوی نیز اظهارکرد: در حال حاضر در استان‌های شمالی و شمال‌غربی کشور باران در حال بارش است. همچنین در محور شاهین‌دژ ـ تکاب شاهد بارش برف هستیم، لذا هموطنانی که قصد سفر به استان‌های شمالی کشور را دارند حتماً زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند. از طرفی رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مطمئنه دو عامل مهم در جلوگیری از بروز تصادف در جاده‌های لغزنده است که امیدواریم رانندگان به این دو نکته دقت کنند.


رحمانی در خصوص اعمال محدودیت در برخی از جاده‌های کشور نیز گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس تا روز دوشنبه (پنجم آذر) ممنوع است. همچنین تا روز دوشنبه تردد موتورسیکلت در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه به‌دلیل حجم بالای خودروها ممنوع است.


وی تصریح کرد: مأموران راهور در محورهای مواصلاتی به استان‌های شمالی کشور حضور دارند و در صورت بروز ترافیک، محدودیت‌های احتمالی دیگری را اعمال خواهند کرد.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان برای اطلاع از وضعیت راه‌ها، قبل از شروع سفر خود با شماره تلفن 88255555 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته