دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1397 - 04:45
توئیت‌های داغ سیاسی-11؛

ظریف در دادستانی/ وام 80 میلیاردی مسئول روزنامه قانون

توئیتر های داغ سیاسی امروز از پیگیری اظهارات ظریف در دادستانی تا عدم بازگشت وام 80 میلیاردی مسئول روزنامه قانون اشاره دارد.
کد خبر : 327145
01.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در توئیت‌گردی سیاسی که برای نخستین بار، روزانه در این خبرگزاری منتشر خواهد شد، جدیدترین توئیت‌های افراد و شخصیت‌های سیاسی و فعالان عرصه رسانه در باب موضوعات روز را منتشر می‌کنیم.


توئیت نخست را به حرف‌های جواد کریمی‌قدوسی اختصاص یافته است که وی در این توئیت به موضوع حرف‌های ظریف اشاره دارد و از نامه معاون قوه قضائیه به دادستان برای پیگیری اظهارات وی خبر می‌دهد.


دومین توئیت امروز را حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی زده است. وی از مشاورت یک داورساز در وزارت خارجه و مشورت به ظریف خبر می‌دهد.


علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی که در لندن زندگی می‌کند، به کنایه‌های روزنامه قانون در حمله به وی پرداخته است و می‌گوید که خارج نشین است، ولی هرگز پولی از بیت‌المال دریافت نکرده است.


چهارمین توئیت دیگر امروز را باید حرف‌های وحید یامین‌پور مختص کنیم که حرف‌های علیه برخی استثناهای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان زده است.


پنجمین توئیت به بازدید سعید جلیلی از کارخانه‌ای اشاره دارد و روند عدم پاسخگوی مدیران دولتی به این کارخانه پرداخته است.



توئیت آخر را مهدی محمدی کارشناس ارشد رسانه‌ای و سیاسی زده است و به ظریف گفته که نمی‌تواند از اتهامات خودش به دیگران فرار کند.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته