دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1397 - 04:45
توئیت‌های داغ سیاسی-10؛

تکذیب استعفای ظریف/ حل مشکلات کارگران هفت‌تپه

توئیت‌های سیاسی امروز از موضوع تکذیب استعفای ظریف وزیر امور خارجه تا حل مشکلات کارگران کارخانه نیشکر هفت‌تپه در هیأت دولت را شامل می‌شود.
کد خبر : 326945
01.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در توئیت‌گردی سیاسی که برای نخستین بار، روزانه در این خبرگزاری منتشر خواهد شد، جدیدترین توئیت‌های افراد و شخصیت‌های سیاسی و فعالان عرصه رسانه در باب موضوعات روز را منتشر می‌کنیم.


نخستین توئیتر سیاسی امروز به موضوع مارک فیتز پاتریک از موسسه مطالعات استراتژیک اختصاص دارد که وی می‌نویسد: «در همین روزها امکان دارد که ایران تصمیم بگیرد محدودیت‌های اعلام شده بدلیل توافق هسته‌ای را پشت‌ سر بگذارد چرا که از مزایای این توافق بی‌بهره مانده است. در این صورت فریاد ما بلند خواهد شد. پس شاید ما باید از اینکه آنها به توافق متعهد هستند قدردانی کنیم».


دومین صفحه‌گردی سیاسی امروز به نوشته پرویز اسماعیلی مسئول اطلاع‌رسانی نهاد ریاست‌جمهوری پرداخته است که به شایعه‌ای درباره استعفا ظریف اشاره دارد.


وحید یامین‌پور فعال برجسته رسانه‌ای و مجری صدا و سیما در صفحه مجازی خودش به برخی از گزارش‌ها در روزنامه‌ها نقدی وارد می‌کند و مطلبی را به نگارش در می‌آورد.


چهارمین توئیت‌گردی امروز را به علیرضا زاکانی می‌دهیم با این مطلب که سخت به سخنان ظریف درباره FATF نقد می‌کند و آن را زیر سؤال می‌برد.


توئیت بعدی به صفحه مجازی پاد و اطلاع‌رسانی دولت اشاره می‌کند که بیانیه وزارت اطلاعات درباره دستگیری شبکه اخلالگران پتروشیمی را اعلام کرده است.


شریعتی استاندار خوزستان در صفحه مجازی خود به تحصن کارگران نیشکر هفت‌تپه پرداخته و از حل مشکلات آنها در دولت خبر می‌دهد.


عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی نقدی ظریف به سخنان وزیر خارجه زده و خواستار همدلی برای حل مشکلات پولی را دارد.


توئیت آخر به نجاح علی روزنامه‌نگار عرب بسیار مشهور و حامی جبهه مقاومت اشاره دارد که از تلاش‌های استاندار خوزستان برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه ابراز رضایت می‌کند.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته