دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1394 - 13:57

برگزاری همایش ملی بزرگداشت مفاخر علمی و فرهنگی استان آذربایجان غربی

نشست شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با حضور معاونان و مسئولان فرهنگی دانشجویی واحدها و مراکز استان به میزبانی واحد ارومیه برگزار و بر شناسایی و معرفی مفاخر علمی و فرهنگی هر شهر از سوی واحدها و مراکز دانشگاهی تاکید شد.
کد خبر : 32686

به گزارش خبرنگار آنا،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و دبیر هیات امنای استان آذربایجان غربی در این جلسه بر لزوم اهمیت ویژه به طرح‌های ماندگار فرهنگی تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت طرح‌های ماندگار فرهنگی در توسعه و تعمیق ارزش‌ها، باورها و فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها، لازم است واحدها و مراکز دانشگاهی با پرهیز از کارهای تکراری و روزمره به طرح‌های ماندگار فرهنگی که دارای خلاقیت، نوآوری و پویایی فرهنگی هستند، بپردازند.


دکتر عزیز جوانپور افزود: البته باید این طرح‌ها بر اساس مبانی و شرایط ارایه شده از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی برنامه‌ریزی، تنظیم و ارایه شود.


در این جلسه با توجه به جایگاه مهم شناخت و معرفی شخصیت‌ها و مفاخر علمی و فرهنگی استان در هویت ملی و فضای فرهنگی، به خصوص ارایه الگو به نسل جوان و آینده‌ساز، مقرر شد هر یک از واحدها و مراکز دانشگاهی و مراکز سما استان آذربایجان غربی با هماهنگی هیات امنای استانی نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای همایش‌های معرفی و گرامیداشت یکی از مفاخر شهرستان مربوط در سال 94 اقدام و گزارش همایش را ارایه کنند.


همچنین تصمیم گرفته شد طی جلسه مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی استان و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نسبت به هماهنگی و برنامه‌ریزی مشترک برای هر چه بهتر برگزار شدن همایش ملی بزرگداشت مفاخر علمی و فرهنگی در سطح استان اقدام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب