دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1397 - 14:41
حاجی‌دلیگانی:

ظریف پولشوها را افشا نکند استیضاحش می‌کنیم

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر وزیر امور خارجه تا سه‌شنبه اسامی پولشوها را افشا نکند، استیضاح وی را کلید خواهیم زد.
کد خبر : 326834

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در خصوص حضور ظریف در مجلس و پاسخگویی درباره ادعای پولشویی در کشور اظهار کرد: از آقای ظریف درخواست کردیم اسامی افرادی که به گفته ایشان در کشور پولشویی می‌کنند را اعلام کند، در غیر این صورت طرح استیضاح وی را در مجلس کلید خواهیم زد.


وی با بیان اینکه ما به‌عنوان نمایندگان مردم سوگند یاد کردیم که از مصالح  ملی دفاع کنیم، تصریح کرد: وزیر امور خارجه مطالبی را بیان کرد که خلاف مصالح ملی کشور بود و گفته‌های وی تکرار همان اتهامی است که دشمنان  به نظام جمهوری اسلامی می‌زنند.


نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ظریف مدعی شده افراد پولشو در کشور برخی مسئولان را حمایت می‌کنند تا با CFT مخالفت کنند؛ بنابراین اگر وزیر امور خارجه تا سه‌شنبه هفته جاری اسامی این افراد را اعلام نکند، طرح استیضاح وی را به جریان خواهیم انداخت.


به گزارش آنا، محمدجواد ظریف اخیرا گفته است: «بالاخره پولشویی یک واقعیت در کشور ماست و خیلی‌ها از پولشویی منفعت می‌برند. من نمی‌خواهم این پولشویی را به جایی نسبت دهم؛ اما جاهایی که هزاران میلیارد پولشویی می‌کنند حتماً آن‌قدر توان مالی دارند که ده‌ها و صدها میلیارد هزینه تبلیغات و فضاسازی کنند. با این وضعیت ما نمی‌توانیم با فضاسازی‌ها مقابله کنیم. کسانی که یک قلم معامله‌شان ممکن است ۳۰ هزار میلیارد باشد فضاسازی کرده‌اند. آن‌ها می‌توانند بودجه وزارت خارجه را هزینه یک قلم فضاسازی‌شان کنند.»


انتهای پیام/4034/ن


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Austria
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
۰
پولشوها مشخصا شما و همکاران سازمان متبوعتان هستند.
علی رستمی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
۰
زنده باد حاج دلیکانی
هلدینگ شایسته