دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور حکمی صورت گرفت؛

انتصاب معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با حکم رئیس این دانشگاه منصوب شد.
کد خبر : 326832
IMG_32742.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مراغه، سرپرست حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با حکم محمدرضا ولیلو رئیس این دانشگاه منصوب شد.


رئیس واحد مراغه در آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد مراغه با تشکر از خدمات کوروش نریمانی در حوزه دانشجویی و فرهنگی، فرشید مظلوم را به‌عنوان سرپرست حوزه معاونت دانشجویی وفرهنگی جدید این واحد دانشگاهی معرفی کرد.


 ولیلو در این آیین گفت: 6 میلیون فارغ‌التحصیل و کسب عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و تربیت هزاران دانشمند، محقق و صاحب منصب در عرصه‌های ملی و بین‌المللی از افتخارات بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است که این نیز از برکت نفس قدسی امام (ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش صادقانه همه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.


وی افزود: اکنون بار سنگینی از مسئولیت راهبری علمی، فرهنگی و پژوهشی جامعه بر دوش خدمتگزاران مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بوده و امیدوار است با راهنمایی عالمانه و دلسوزانه دکتر ولایتی سکاندار این کشتی بزرگ و دکتر طهرانچی رئیس دانشمند و سایر مسئولان و متولیان دانشگاه، بتوانیم به همه اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته