دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1397 - 12:16
عضو دفتر سیاسی انصارالله:

3 هزار مزدور سودانی در یمن گروه اعدام تشکیل داده‌اند

یک عضو دفتر سیاسی انصارالله، جزئیات آن‌چه را که در شهر «الحدیده» می‌گذرد فاش کرد و گفت: 3 هزار مزدور سودانی وارد یمن شده و گروه اعدام تشکیل داده‌اند.
کد خبر : 326751

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از یمنی‌پرس، «محمد البخیتی» که در شهر «الحدیده» حضور دارد، درباره اظهارات مقام‌های سعودی و آمریکایی درباره برقراری آتش‌بس یا پایان عملیات نظامی گفت: «سخن گفتن از آتش‌بس یا پایان عملیات نظامی جز نیرنگی آشکار نیست که باهدف فراهم کردن مقدمات دور پنجم تجاوز نیروهای متجاوز به الحدیده انجام می‌شود».


این عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در حساب کاربری خود در فیس‌بوک افزود: «این یک استنباط مبتنی بر تحلیل نیست و اطلاعات رسیده نشان می‌دهد متجاوزان، مزدوران خود را در داخل و خارج جمع کرده‌اند».


وی تصریح کرد: «کشورهای متجاوز، نظامیان محلی را به قطع حقوقشان تهدید کرده‌اند تا به نیروهای جبهه ساحلی نپیوندند. علاوه‌براین، آنها 3 هزار مزدور سودانی را برای تشکیل گروه اعدام مزدوران فراری داخلی به یمن گسیل داشته‌اند و به آنها ادوات نظامی داده‌اند تا با این اقدام، روند بمباران حدیده متوقف نشود».


«بخیتی» از مردم یمن خواست تا میلاد پیامبر اسلام(ص) را در مناطق مختلف ازجمله جبهه ساحلی غربی جشن بگیرند و ابراز خوش‌بینی کرد که انصارالله در این نبرد بتواند پیروزی بزرگی کسب و به استقلال یمن کمک کند.


انتهای پیام/4106/4033/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محسنیان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
۰
خدا لعنت کنه استکبار و آل سعود را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
۰
لعنت بر ال سعود وامریکا
غلام نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
۰
لعنت بر وطن فروش وخاعن
قالیشویی ادیب