دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1397 - 07:21
حامد زارعی:

فرهنگ انقلاب اسلامی سازش و همزیستی با استکبار را برنمی‌تابد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک اظهار کرد: فرهنگ انقلاب اسلامی سازش و همزیستی با استکبار را برنمی‌تابد.
کد خبر : 326699
photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۷_۱۶-۲۹-۳۴.jpg

 حامد زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ورامین به تأثیرگذاری گسترده انقلاب اسلامی ایران در ورای مرزهای خود اشاره و اظهار کرد: ملت ایران به فضل پروردگار و با هدایت‌های راهگشای رهبر حکیم و فرزانه خود توانسته است پرچم باعظمت تمدن اسلامی را بار دیگر در عالم برافراشته کند.


وی با توجه به نقش همه افراد جامعه اسلامی در زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت خاطرنشان کرد: نمونه بارز این نقش‌آفرینی در عصر ما، شخصیت منحصربه‌فرد امام راحل عظیم‌الشأن(ره) بودند که با خودسازی اولیه، توانستند شرق و غرب عالم را نجات دهند و این موضوع بیانگر این مطلب است که یک منتظر زمینه‌ساز، نباید از احوالات شخصی و اتفاقات پیرامون خود غافل باشد.


رئیس واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک ادامه داد: فرهنگ انقلاب اسلامی هرگونه سازش و همزیستی با استکبار را بر نمی‌تابد و به دنبال آن هست که انسان‌ها را کرامت‌محور، فضیلت‌محور و اخلاق‌محور تربیت کند و این هرگز با ظلم و ظلم‌پذیری یا قبول استکبار سازگاری ندارد.


زارعی افزود: امروز ملت‌های دنیا به پیروی از انقلاب اسلامی ایران، علیه سردمداران استکباری و صهیونیستی به‌پا خاسته‌اند و این بیدارباش، دامن استکبار جهانی را هم گرفته‌است و طبق فرمایش پیر فرزانه انقلاب، صدای شکستن استخوان‌های سرمایه‌‌داری غرب و لیبرالیسم کاملاً به‌گوش می‌رسد.


وی با تأکید بر چهار دهه مقاومت و بیداری ملت عظیم ایران حول محور ولایت اظهار کرد: پیام جهانی انقلاب اسلامی یعنی یک نظم جهانی جدید مبتنی بر صلح و عدالت، هر لحظه در حال گسترش و نفوذ در ملل مختلف دنیاست.


رئیس واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک ادامه داد: دشمن با تمام قوا و حتی با به‌کارگیری عمال خود اعم از منافقان، معاندان و کوردلان داخل کشور موفق نشده است کوچکترین خدشه‌ای به اراده عظیم و ستودنی این ملت بزرگ وارد کند و به‌صراحت اعلام می‌کنیم که محکم‌تر از اول انقلاب، حول محور ولایت حلقه زده و با اتحاد و همدلی، آماده دفاع از آرمان‌ها و کیان نظام اسلامی بوده و  تا پای جان خواهیم ایستاد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته