دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1397 - 09:04
کریمی:

درآمدهای حاصل از بخش‌های مختلف به چرخه تعلیم و تربیت تزریق شود

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان بوشهر تأکید کرد: درآمدهای حاصل از بخش‌های مختلف باید بر چرخه تعلیم و تربیت تزریق شود.
کد خبر : 326651

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، باقر کریمی عصر روز گذشته در جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس سما استان بوشهر به میزبانی مجتمع آموزشی پسرانه سما بوشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ظرفیت موجود و منابع انسانی و مالی، توانایی گسترش کمی و کیفی با همکاری اداره آموزش و پرورش را دارد.


وی ادامه داد: امیدواریم با تعامل بیشتر شاهد تأسیس مدارس و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر باشیم. خوشبختانه با حمایت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در سال تحصیلی جدید پنج مدرسه راه‌اندازی شد و انتظار می‌رود که مدارس سما در امر آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی بهتر وارد شده تا شاهد درخشش بیشتر این مدارس باشیم.


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان بوشهر راهکارهایی در خصوص جذب دانش‌آموز و دانشجو در مدارس و آموزشکده‌ها ارائه و تأکید کرد: با تلاش و کوشش واحد انفورماتیک به‌منظور تسریع در امور مکاتبات اداری و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه‌ها با توجه به پراکندگی واحدهای آموزشی در استان، نرم‌افزار اتوماسیون اداری نصب و راه‌اندازی و آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است؛ بنابراین مدارس موظف به استفاده از این نرم‌افزار هستند.


در این جلسه مدیران مدارس به بیان مسائل آموزشی، فرهنگی و مشکلات موجود در مدارس پرداختند و تخفیف شهریه، بررسی حق‌الزحمه معلمان، همسازی حقوق کارکنان، حضور انباردار، جابه‌جایی وسایل اسقاطی و استفاده از وسیله نقلیه دانشگاه برای بازدیدهای علمی ازجمله موارد مطرح  شده توسط مدیران بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته