دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1397 - 11:26
مربی برتر کشور:

مسئولان کشف استعداد در مدارس را اولویت کار خود قرار دهند

مربی تیم تنیس روی میز استان بوشهر با بیان اینکه وضعیت این ورزش از لحاظ کمیت و تعداد ورزشکاران قابل قبول نیست، گفت: سیاست و اولویت اصلی ما استعدادیابی در مدارس به‌ویژه در مراکز پیش‌دبستانی است.
کد خبر : 319885
WhatsApp Image 2018-10-21 at 13.00.33.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، دانیال زحمتکشان، مربی تنیس روی میز استان بوشهر، مربی سابق تیم ملی تنیس روی میز نونهالان و دانشجوی رشته تربیت بدنی آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر است که سال 95 به‌عنوان مربی برتر کشور معرفی شد.


زحمتکشان در گفتگو با خبرنگار آنا به ‌مناسبت هفته تربیت بدنی با بیان اینکه اکنون به‌عنوان مربی تنیس روی میز استان بوشهر فعالیت دارد، گفت: سال‌های 95 و 96 از طرف هیأت تنیس روی میز کشور به‌عنوان مربی تیم ملی نونهالان فعالیت داشته‌ام.


وی با توجه به سوابق خودش در این رشته ورزشی ادامه داد: از سال 80 وارد این رشته ورزشی شدم و کار مربیگری را از سال 88 آغاز کردم و مهم‌ترین رتبه‌ای که در این رشته ورزشی کسب کردم، انتخاب به‌عنوان مربی برتر تنیس روی میز کشور در سال 95 بود.


مربی برتر کشور افزود: در دوران بازی خودم در مسابقات زیادی شرکت کردم و موفق به کسب عنوان نشدم؛ اما در عرصه مربیگری تنیس روی میز نونهالان در  بخش پسران، عنوان‌های قهرمانی زیادی مانند مقام نخست نونهالان کشور در سال 95، مقام دوم دوبل مسابقات مدارس ابتدایی کشور در سال 96، مقام سوم انفرادی مسابقات مدارس ابتدایی کشور در سال 96 را کسب کردم.


مربی تنیس روی میز استان بوشهر خاطرنشان کرد: در عرصه مربیگری تنیس روی میز نونهالان در بخش دختران هم مقام نخست مدارس ابتدایی کشور در سال‌ جاری در بخش تیمی، مقام اول و سوم مدارس ابتدایی در سال 97 در بخش انفرادی، مقام اول و دوم مسابقات نونهالان کشور در سال 96، مقام اول و دوم مسابقات آسیایی میانه و مقام سوم نوجوانان کشور در سال 96 را کسب کرده‌ام.


زحمتکشان، کمبود فضاهای آموزشی و نیروی انسانی و مربی را مهم‌ترین موانع پیشرفت ورزشکاران دانست و به آنا گفت: آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان با همکاری خانواده‌ها باید استعدادها را بین بچه‌ها کشف کنند تا آنان قدم در  رشته مورد علاقه خود بگذارند.


وی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و سما استان بوشهر و هیأت تنیس روی میز استان بوشهر به‌دلیل حمایت از دانشجویان ورزشکار و تلاش برای اعزام آنان به مسابقات قدردانی کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته