دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1397 - 17:07
حجت‌الاسلام ابراهیمیان:

منطق امام زمان(عج) موجب فتح جهان می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر عنوان کرد: بر اساس آیات و روایات، منطق امام زمان (عج) موجب فتح جهان می‌شود نه شمشیر، زور و اجبار.
کد خبر : 326521
photo_2018-10-05_16-05-34.jpg

حجت‌الاسلام سیدحسین ابراهیمیان به مناسبت نهم ربیع‌الاول سالروز به امامت‌رسیدن امام زمان(عج) به خبرنگار خبرگزاری آنا در قائم‌شهر گفت: اعتقادی مشترک بین ادیان بزرگ عالم و دانشمندان و تئوری‌پردازان بزرگ برای موعودگرایی وجود دارد.


وی ظهور منجی و بیان علائم و نشانه‌های آخرالزمان در کتاب‌های مقدس قرآن، انجیل و اوستا را اصل‌های مشترک بین ادیان بیان کرد.


سرپرست واحد قائم‌شهر، وقوع انواع فتنه‌ها، ظهور موعود و آغاز نبرد بین حق و باطل و فرارسیدن عصر طلایی پیروزی نهایی حق بر باطل را از علائم سه مرحله‌ای بودن آخرالزمان بیان کرد.


ابراهیمیان ادامه داد: همه ادیان و مذاهب به این عقیده اعتقاد دارند که با ظهور امام زمان (عج) بهترین و بدترین آدم‌ها برمی‌گردند تا شاهد کیفر بدی‌ها و پاداش نیکی‌هایشان باشند.


وی، محوشدن همه حکومت‌ها و شکل‌گیری حکومت واحد جهانی که بشریت را به‌سوی کمال اداره می‌کند را از دیگر اصل‌های مشترک بین ادیان عنوان کرد.


ابراهیمیان خاطرنشان کرد: در زمان ظهور امام زمان(عج) بشر در زمینه‌های علم و دانش، بهداشت، امنیت جهانی، رفاه و آسایش، عمران و آبادانی  به اوج و شکوفایی می‌رسند.


ابراهیمیان معرفت به امام زمان، انتظار ظهور، دائم به یاد امام بودن، ادای حقوق به امام زمان و دعای ظهور آقا در رأس دعاها بودن را مهم‌ترین وظایف شیعیان در عصر غیبت کبری عنوان کرد و گفت: همه باید به تکالیف و وظایف خود به‌خوبی عمل کنیم تا مشمول دعای امام زمان (عج) قرار بگیریم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: آنا امامت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته