دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1397 - 07:24

وضعیت بانوان کاراته در گرو ریاست فرجی

با توجه به نتایج ضعیفی که تیم ملی کاراته بانوان در رقابت‌های جهانی کسب کرد به نظر می‌رسد تغییر در کادر فنی این تیم به زودی انجام شود.
کد خبر : 326516

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی کاراته بانوان در آوردگاه جهانی ضعیف‌ترین عملکرد  را از خود نشان داد، این تیم با هدایت ستاره موسوی و ملی‌پوشان با تجربه‌ای همچون حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه تنها به یک مدال برنز بسنده کرد. 


به نظر می‌رسد بعد از کسب نتایج تیم ملی کاراته بانوان در رقابت‌های جهانی، فدراسیون به دنبال تغییر در رأس کادر فنی باشد، البته با توجه به شرایطی مبهمی که ریاست فدراسیون کاراته دارد هنوز تصمیم‌گیری در مورد وضعیت بانوان نامشخص است.


فرجی رئیس فدراسیون کاراته با توجه به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان باید صندلی ریاست خود را به شخص دیگری واگذار می‌کرد، اما این رئیس بازنشسته تا اجرا شدن این قانون از سمت خود کنار نرفت و همچنین اعلام کرد با توجه به اینکه بازنشستگی زودتر از موعد داشته درخواستی را به وزارت ورزش و جوانان داده است تا مورد بررسی قرار بگیرد.


وزارت هنوز در رابطه با درخواست فرجی پاسخی نداده است اما بعید نیست این رئیس بازنشسته هم مانند مهدی تاج که از ماده 60 خدمات مدیریت استفاده کرد، راه میانبری برای ابقای حضورش در فدراسیون کاراته پیدا کند. به هر روی باید دید تا چند روز آینده وضعیت ریاست این فدراسیون به کجا می‌رسد و بعد از آن در مورد وضعیت بانوان تصمیم‌گیری شود.


البته پس از کسب نتایج ضعیف دختران صحبت در مورد تغییر مربی بر سر زبان‌ها افتاده است اما همان طور که گفته شد تا زمانی که تکلیف ریاست فدراسیون کاراته مشخص نشود گزینه‌های مطرح شده تنها در حد حرف باقی می‌ماند و گمانه‌زنی‌ بیش نیست. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته