دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1397 - 16:19
فرماندار بهبهان:

پاسخگویی به مطالبات دانشجویی اولویت نخست مسئولان باشد

فرماندار بهبهان تأکید کرد: پاسخگویی به مطالبات دانشجویی باید اولویت نخست مسئولان باشد.
کد خبر : 326498
_MG_2633.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بهبهان، محمد حری در دومین نشست کمیته دانشجویی شهرستان بهبهان بر ایجاد فضای سالم و بانشاط همراه با برنامه‌های بصیرت‌افزایی سیاسی علاوه بر برگزاری کلاس‌های درسی در فضای دانشگاه تأکید کرد.


وی، دانشگاه را محل بارورکردن اندیشه، تفکر و روح متعالی دانشجو عنوان کرد و گفت: دانشجو باید پس از دانش‌آموختگی و خروج از دانشگاه، فردی پخته از نظر علمی و تهذیب نفس و دارای قدرت تفسیر مسائل روز جامعه باشد.


حری، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تریبون آزاد در چارچوب قانون با رعایت حرمت افراد و برگزاری نشست‌های سیاسی برای بلوغ اندیشه سیاسی دانشجویان را خواستار شد و افزود: فضای دانشگاه علاوه بر محیط علمی باید فضایی باشد که به باروری فکری، سیاسی و اجتماعی دانشجویان کمک کند.


رئیس واحد بهبهان نیز گزارشی از وضعیت این واحد دانشگاهی بیان کرد و خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌های دولتی با دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای حل مشکلات دانشجویان و خدمت‌رسانی بهتر شد.


 نیما مساوات، راه‌اندازی خطوط سرویس رفت و آمد عمومی شهری، حضور چشمگیر نیروی انتظامی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند سرقت وسائل خودرو و برقراری امنیت برای تردد دانشجویان  و پیگیری مصوبات نشست‌های دانشجویی از سوی فرماندار را خواستار شد.


در ادامه، معاونان دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بهبهان و دانشجویان نمونه واحدهای دانشگاهی حاضر در جلسه  به بررسی مشکلات و بیان دیدگاه‌های خود درباره حل مسائل طرح شده  در واحدهای آموزشی پرداختند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته