دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1397 - 09:10

پاتوفیزیولوژی به زبان تصویر منتشر شد

کتاب «پاتوفیزیولوژی به زبان تصویر» تألیف لیپینکات ویلیامز و ویلکینز با ترجمه سهیلا گلابی توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.
کد خبر : 326287
01.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «پاتوفیزیولوژی به زبان تصویر» تألیف لیپینکات ویلیامز و ویلکینز با ترجمه سهیلا گلابی عضو هیأت علمی دانشگاه، توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد دهاقان منتشر شد.


این کتاب با عنوان «پاتوفیزیولوژی به زبان تصویر»، الگوی جدید و جذابی در انتقال مفاهیم فیزیولوژی بیماری‌های شایع دارد. تعریف بیماری، نحوه بروز بیماری، علل و عوامل خطرآفرین و علائم آن در همه سیستم‌های بدن را با زبانی ساده و با تصاویر جذاب، کارتونی و مثال‌های طنز بیان کرده است، به طوری که نقش عمده‌ای در تفهیم آسان مطالب به دانشجویان رشته‌های پیراپزشکی و حتی پزشکی دارد و در ترجمه آن سعی شده اصل امانت‌داری در مطالب رعایت شود و دقیقاً مشابه اصل کتاب باشد.


این کتاب شامل 12 فصل است که هر فصل به بیماری‌های شایع یکی از سیستم‌های مختلف بدن می‌پردازد و بسیار ساده و با استفاده از تصاویر جذاب آن‌ها را توضیح می‌دهد. در مورد هر بیماری تعریفی مختصر که چطور اتفاق می‌افتد، عوامل خطر بیماری، موارد بررسی و علائم و تأثیر سن در بیماری را به طور خلاصه بیان می‌کند و می‌تواند در راستای تفهیم بهتر بیماری‌ها برای کلیه دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی مفید باشد.


کتاب «پاتوفیزیولوژی به زبان تصویر» تألیف لیپینکات ویلیامز و ویلکینز با ترجمه سهیلا گلابی عضو هیأت علمی گروه پرستاری دانشگاه، در 262 صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت 19 هزار تومان، توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان راهی بازار نشر شد.


انتهای پیام/4072/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته