دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت فوتبال ایران:

فدراسیون فوتبال به حاشیه‌های تیم ملی ورود کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کی‌روش و کادر‌ فنی‌اش چند وقتی است که برای فوتبال ایران حاشیه درست می‌کنند و هر چه سریع‌تر فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود کند.
کد خبر : 326210
file_9336.jpg

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره بازی دوستانه ایران مقابل ترینیدادوتوباگو گفت: بازی خیلی ضعیفی را شاهد بودیم و این تیم به‌هیچ‌ عنوان با رقبای ما در جام ملت‌های آسیا شباهت ندارد و نمی‌دانم بر اساس چه معیار و ملا‌ک‌هایی این تیم‌ها انتخاب می‌شوند.


وی ادامه داد: تیم ملی در جام ملت‌ها حریف‌های دست و پا بسته‌ای ندارد و بازی‌های تدارکاتی هم معمولاً با این هدف برگزار می‌شود که هر دو تیم به نکات ضعف و قوت خود پی ‌ببرند و بتوانند آنها را تا بازی‌های رسمی برطرف کنند. اما بازی‌هایی که از تیم ملی در این چندوقت اخیر شاهد هستیم کمترین نشانه از یک بازی تدارکاتی قابل قبول است و همانطور که گفتم واقعاً نمی‌دانم با چه هدفی این بازی‌ها برگزار می‌شود. 


درخشان افزود: بازی ایران مقابل تیم ترینیدادوتوباگو خیلی ریسکی بود چرا که بازیکنان این تیم خیلی خشن بازی می‌کردند و اگر یکی از بازیکنان ما در این مسابقه مصدوم می‌شد وضعیت بدتر می‌شد. به نظرم این بازی‌ها تنها به خاطر حفظ رنکینگ ایران در آسیا برگزار می‌شود و هیچ کارایی دیگری ندارد. 


پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص درگیری دستیار‌ کی‌روش با یکی از خبرنگاران و سکوت او مقابل رسانه‌ها اظهار کرد: این اتفاقات در فوتبال ما عادی شده است. در این چند سال اخیر کی‌روش به قدری اتفاقات عجیب در فوتبال ما رقم زده است که دیگر نباید از این اتفاقات تعجب کنیم. او مدت‌هاست که کادر فنی را جلو انداخته است و نمی‌دانم قصد و هدفش از این کار چیست. به نظرم فدراسیون فوتبال باید به این موضوع ورود کند و بیشتر از این به کی‌روش و کادرفنی‌اش اجازه ندهد بیشتر از این حواشی درست کند.


انتهای پیام/4071/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته