دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی ترینیداد و توباگو:

شناخت کاملی از فلسفه بازی کی‌روش دارم

سرمربی ترینیداد و توباگو گفت: فلسفه بازی کارلوس کی‌روش را می‌شناسم و می‌دانم تیم ملی ایران با چه شیوه‌ای بازی می‌کند.
کد خبر : 325777
dennis lawrence.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دنیس لورنس در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران با ترینیداد و توباگو گفت: از فدراسیون فوتبال ایران تشکر می‌کنم. امیدوارم در این هوای خیلی خوب و فوق‌العاده بازی تماشایی را شاهد باشیم. ایران تیم خیلی خوبی است و بازی گذشته با بولیوی هم نتیجه گرفته بود. امیدوارم که این بازی، مسابقه مناسبی برای ما و تیم ایران باشد و مسلماً تیم ایران هم که در جام جهانی شرکت کرده است.


وی درباره اینکه با تیم کامل به ایران آمده است یا خیر اظهار کرد: مسلماً ما چند تن از بازیکنان‌مان را که در لیگ‌های آمریکا و انگلیس بازی می‌کنند به‌خاطر مصدومیت به همراه نداریم ولی به جز آنها با تمام بازیکنان‌مان حاضر شده‌ایم و هدفی که دنبال می‌کنیم چون در آینده مسابقاتی را داریم و تیم ایران هم تیم بزرگی است که ما باید با تمام نفرات‌مان بازی کنیم و امیدوارم بازی خوبی بشود. کارلوس کی‌روش هم مربی بزرگی هستند که ما احترام خاصی برای ایشان قائل هستیم.


سرمربی تیم ملی ترینیداد و توباگو در خصوص اینکه او در تنها حضور تیم ملی کشورش در جام جهانی 2006 یکی از بازیکنان بود و فوتبال ایران در 12 سال اخیر چه پیشرفتی داشته است، تصریح کرد: ایران نسبت به 12 سال گذشته پیشرفت خیلی خوبی داشته‌ است. با ورود تکنولوژی و حضور بازیکنان خیلی خوب نسبت به این سال‌های گذشته و حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ اروپا نشان‌دهنده پیشرفت فوتبال ایران است و مهم‌ترین چیزی که ما الان به‌دنبال آن هستیم این است که در بازی فردا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.


وی در پاسخ به سؤال خبرنگار آنا، در مورد اینکه از تیم ملی ایران چه شناختی دارد، بیان کرد: بعضی از بازیکنان ایران در جام جهانی شرکت کرده‌اند. آنها فوتبال خیلی روبه‌جلو و تهاجمی را دنبال می‌کنند و مسلماً این به‌عنوانِ فلسفه‌ای که کارلوس کی‌روش دنبال می‌کند مسلماً شناخت کامل به آن داریم.


لورنس درباره اینکه فوتبال‌دوستان ایرانی ترینیداد و توباگو را با بازیکن افسانه‌ای به نام دوایت یورک می‌شناسند و در تیم ملی فعلی بازیکنانی در سطح یورک وجود دارد، تأکید کرد: مسلماً در این سطح در حال حاضر بازیکنی نداریم و  دوایت یورک در مسابقات خیلی بزرگ همچون چمپیونز لیگ اروپا بازی کرده است ولی در حال حاضر داریم استعدادسازی می‌کنیم که بتوانیم بازیکنان‌مان را به آن سطح برسانیم. 


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته