دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1397 - 12:53
نسرین فرهادی:

پس از سخنان رهبری، به خودم افتخار میکنم که یک معلولم

مدال‌آور بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: صحبت‌های رهبری و توجه ویژه ایشان به ورزشکاران جانباز و معلول موجب شد تا برای اولین بار به خودم افتخار کنم که معلولم.
کد خبر : 326011
مدال.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دارنده مدال نقره بازی های پاراآسیایی والیبال نشسته کشورمان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری افزود: پس از صحبت‌های روز گذشته مقام معظم رهبری، اینقدر حس آرامش بالایی به دست آوردیم که خستگی تمرینات و مسابقات از تنمان بیرون رفت.


نسرین فرهادی با اشاره به نگاه متفاوت و ارزشمند رهبری به ورزشکاران جانباز و معلول اضافه کرد: وقتی ایشان گفتند که شما را مضاعف میبینم و از شما الگو میگیرم زیرا شما ورزشکاران در قله هستید، اعتماد به نفس بالایی برای درخشش در مسابقات پاراالمپیک توکیو به دست آوردم.


فرهادی در ادامه دومین تجربه دیدار خود با رهبر انقلاب افزود: قطعا برای تمام کسانی که این تجربه را ندارند شاید قابل باور نباشد که به عنوان یک خانم چقدر به خودم بالیدم و افتخار کردم که مستقیم با ایشان دیدار کردم و تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا با پیروزی در رقابت های آتی مجددا این افتخار نصیبم شود.


گفتنی است نسرین فرهادی که بیش از 10 سال سابقه عضویت در تیم ملی والیبال نشسته را در پرونده خود دارد در دو دوره حضور پیاپی در بازی‌های پاراآسیایی دو نشان نقره را به گردن آویخته است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته