دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1394 - 17:22

انتخاب واحد اصفهان به عنوان کانون نظریه‌پردازی در حوزه امنیت فرهنگی

معاون پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) خبر داد: این واحد دانشگاهی از سوی پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان کانون نظریه‌پردازی در حوزه امنیت فرهنگی انتخاب شد.
کد خبر : 32596

به گزارش آنا، حسنعلی احمدی در نشست هم‌اندیشی «فرهنگ و امنیت ملی جمهوری اسلامی» که با حضور مدعوین و اعضاء هیئت علمی گروه‌های مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، علوم سیاسی و روابط بین‌الملل، جامعه شناسی و .... واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در محل سالن جانبی تالار بین‌المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد، اظهار کرد:‌ امیدوارم هر چه زودتر با انتخاب اعضای ثابت این کانون و آغاز به کار آن شاهد برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی در این حوزه باشیم.


احمدی با تشکر از رئیس و معاون فرهنگی واجتماعی واحد اصفهان(خوراسگان)، به جهت برگزاری این نشست، به تبیین جایگاه فرهنگ و لزوم اهمیت آن در زندگی اجتماعی و ارتباط آن با امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران پرداخت.


وی اظهار کرد: در ادامه احمدی اهمیت برگزاری کرسی های نظریه پردازی با موضوع امنیت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با حضور استادان فرهیختگان واحد اصفهان(خوراسگان) را مورد تأکید قرار داد و در پایان جلسه به سوالات استادان پاسخ داد.


رضا اسماعیلی معاون فرهنگی و اجتماعی واحد اصفهان نیز در این مراسم در خصوص نقش فرهنگ در حوزه امنیت ملی جمهوری اسلامی مطالبی را عنوان کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: رضا اسماعیلی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته