دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سلام امینی:

210 مدیر کلیدی با دولت خداحافظی می‌کنند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: 210مدیر کلیدی باید ازدولت خداحافظی کنند در غیر این‌صورت با آنان برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر : 325689

سلام امینی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا اظهار کرد: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس وضع شده و قاعدتاً مجلس هم پیگیر اجرای صحیح این قانون خواهد بود و بازنشستگان باید در فرصت باقیمانده از منصب‌های خود استعفا داده و مناصب خود را واگذار کنند؛ در غیر این صورت با آنان برخورد قانونی خواهد شد.


وی افزود: 26 آبان ماه آخرین مهلت خروج افراد بازنشسته از محل کار خود است؛ حالا باز هم تا پایان آبان ماه هم فرصت دارند این مهم را اجرایی کنند؛ در غیر این صورت باید به صورت جدی با آنان برخورد شود.


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قوه مجریه هم مانند دیگر قوا باید تابع قانون باشد و همه باید به قانون احترام بگذارند و اگر این مهم، یعنی عدم ترک بازنشستگان از محل کار از سوی دولت محقق نشود، در واقع بی‌توجهی به قانون است. افراد بازنشسته اگر محل کار خود را ترک نکنند، قطعاً متخلف بوده و سازوکار برخورد با متخلف نیز کاملاً روشن و مبرهن است.


وی تصریح کرد: قانون هیچ استثنایی برای افراد بازنشسته قائل نشده و همه افراد بازنشسته باید از سمت‌های خود استعفا دهند و محل کار خود را ترک کنند. البته با عملیاتی شدن این قانون، تصور عامه این است که شاید دو میلیون نفر واجد این شرایط باشند؛ درحالی‌که اصلاً این‌چنین نیست و تعداد کمی واجد این قانون هستند و  همان‌طور که دولت اعلام کرده تنها 210 نفر مدیر کلیدی واجد این قانون بوده و باید محل کار خود را ترک کنند و بقیه افراد جزو مدیریت‌های میانی هستند.


انتهای پیام/4102/4083/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته