دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل بورس تهران:

آموزش تخصصی ناشران، زمینه‌ساز ارتقای شفافیت می‌شود

مدیرعامل بورس تهران گفت: افزایش دانش تخصصی مورد نیاز ناشران است.
کد خبر : 325625
مدیرعامل بورس.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از بورس تهران،علی صحرائی مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران گفت: از آغاز طرح آموزشی ویژه ناشران از تاریخ 27 آبان ماه سال جاری خبر داد.


وی این طرح را مقدمه‌ای بر حمایت از ناشران در بازار سرمایه ایران دانست و گفت: افزایش دانش تخصصی موردنیاز ناشران از مهم‌ترین دستاوردهای این همکاری مشترک است و در فاز اول، ناشران پذیرفته‌شده در بورس تهران  مدنظر قرار دارد.


صحرائی افزود: بدین منظور و با هدف بهره‌مندی شرکت‌کنندگان در این دوره، بورس اوراق بهادار تهران با همکاری مرکز مالی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی راهبری شرکتی، قوانین و مقررات بازار سرمایه، بررسی راهکارهای تأمین مالی از طریق ابزارهای تأمین مالی در بازار سرمایه کرده است.


وی در ادامه سخنانش گفت: این همکاری مشترک آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش مدیران و ناشران، افزایش شفافیت و تبادل‌نظر با صاحبان صنایع برگزار خواهد شد. رویکرد این دوره‌ها ارائه راهکار برای جلوگیری از بروز پاره‌ای اشتباهات است که با آموزش‌های تخصصی و هم‌اندیشی قابل جلوگیری است.


مدیرعامل بورس تهران در پایان ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این دوره‌ها و بسترسازی مناسب، زمینه ورود ناشران جدید و بالقوه به بازار سرمایه بیش‌ از پیش تسهیل شود.


انتهای پیام/4094/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته