دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1397 - 18:26
حجت‌الاسلام عطایی‌نسب:

برنامه‌ریزی فرهنگی باید عالمانه و با خلاقیت همراه باشد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: برنامه‌ریزی فرهنگی باید عالمانه و با خلاقیت همراه باشد.
کد خبر : 325581
2.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اندیمشک، حجت‌الاسلام علی عطایی‌نسب عصر امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک اظهار کرد: اندیمشک دروازه ایثار و شهادت است و مردم و مسئولان این شهرستان کارهای بسیار خوبی در راستای مسائل فرهنگی انجام داده‌اند و جای خرسندی و تشکر دارد.


وی گفت: شورای فرهنگی، عالی‌ترین مقام تصمیم‌گیری در رابطه با مسائل فرهنگی واحدهای دانشگاهی است و از همین‌رو، این جایگاه بسیار مهم است و اگر ضعفی در مسائل فرهنگی واحد باشد، به این شورا مربوط می‌شود.


عطایی‌نسب تصریح کرد: برنامه‌ریزی فرهنگی باید عالمانه و با خلاقیت همراه باشد و بدین منظور باید کارگروهی تشکیل داد تا مسائل فرهنگی واحد را رصد و خروجی آن‌را برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر در شورای فرهنگی واحد مطرح کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک نیز گفت: دشمنان از انسجام در بین مسلمان جهان می‌ترسند و درصدد کم‌رنگ کردن آن هستند؛ اما پیاده‌روی امسال اربعین حسینی، یک‌بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشت.


امیر کاکی گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در واحد اندیمشک ارائه داد و افزود: شهرستان اندیمشک دروازه ورودی استان خوزستان و محل عبور سه مرز مهران، چزابه و شلمچه است و در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی، دفاتر بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی با همکاری و حمایت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد اندیمشک برای سومین بار با برپایی ایستگاه صلواتی (موکب) در محل مزار شهدای گمنام این شهرستان، از زائران اربعین حسینی پذیرایی کردند و امسال بیش از هفت هزار جلد کتاب دینی و مذهبی در این موکب توزیع شده است.


به گزارش آنا، اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک در این برنامه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای ارتقای مسائل فرهنگی این واحد دانشگاهی پرداختند.


انتهای پیام/خ/ 4101/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته