دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علیرضا اکبرپور:

حواشی اخیر منجر به نتیجه نگرفتن استقلال شد

علیرضا اکبرپور ، مهاجم اسبق استقلال گفت: متأسفانه حواشی اخیر در اطراف استقلال موجب شده تا این تیم نتواند به نتایج مورد نظر برسد.
کد خبر : 325548
8f1c6aa816dd4a1a60d53c4b07808d0a_1076_.jpg

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به شرایط کنونی تیم استقلال اظهار کرد: بعد از بازی با ماشین‌سازی تبریز که با تساوی به پایان رسید، هواداران استقلال نگران آینده تیم‌شان شدند.


وی اضافه کرد: استقلال این روزها بازی تماشاگرپسندی را ارائه نمی‌کند و درگیر حواشی شده که گریبان این تیم را گرفته است.


مهاجم اسبق استقلال با اشاره به اینکه شفر هنوز به ترکیب ایده‌آل خود در استقلال نرسیده است، عنوان کرد: کادر فنی استقلال باید مدیریت درستی بر ترکیب آبی‌پوشان داشته باشد و بتواند جای خالی بازیکنان فصل گذشته این تیم را پر کند.


اکبرپور در پاسخ به این سؤال که جدایی تیام و جباروف از استقلال چقدر بر عملکرد تاکتیکی این تیم تأثیر داشته است؟، گفت: اینکه تیام و جباروف در فصل گذشته ستاره‌های تیم‌شان بودند تردیدی نیست، اما باید با بازیکنان فعلی به‌ کار ادامه داد.


وی افزود: الحاجی گرو، نیز بازیکن کوچکی نیست و نیاز به زمان دارد تا با شرایط تیم وفق پیدا کند. سرمربی آلمانی استقلال در هر بازی ترکیب متفاوتی را به زمین می‌فرستد که این به اعتمادبه‌نفس بازیکنان لطمه وارد می‌کند.


مهاجم اسبق استقلال در خصوص اینکه آیا امیدی به این استقلال در لیگ برتر دارید؟ عنوان کرد: استقلال تیم کوچکی نیست و هرچقدر هم ضعیف باشد از خیلی از تیم‌ها قوی‌تر است. درصورتی‌که بازیکنان مصدوم و محروم استقلال برسند و در نیم‌فصل دوم بازیکن جدیدی به تیم اضافه شود، این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.


اکبرپور در پایان یادآور شد: متأسفانه حواشی اخیر در اطراف استقلال موجب شده تا این تیم نتواند به نتایج مورد نظر برسد و حواشی پدر این تیم را درآورده است.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته