دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال قطر به پرسپولیس

رئیس فدراسیون فوتبال قطر با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج از میزبانی شایسته ایران برای برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکر کرد.
کد خبر : 325474
photo_2018-11-10_19-34-35.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از میزبانی شایسته ایران بابت برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 تقدیر و تشکر کرد.


در این نامه آمده است: فدراسیون فوتبال قطر بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از جنابعالی و فدراسیون ایران به جهت پیروزی موفقیت‌آمیز در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 اعلام می‌دارد. کسب مقام دوم را به تیم پرسپولیس در چنین تورنمنتی به تمام دنیا ثابت کرد فوتبال در آسیا به خصوص در ایران، در حال پیشرفت است.


در ادامه این پیام تصریح شده است: همچنین به جنابعالی و اعضای LOC به جهت میزبانی فوق‌العاده فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تبریک می‌گویم. آماده‌سازی استادیوم، مکان و برگزاری بازی باعث شد تا شاهد فینال ویژه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا باشیم. 


در پیام حمد بن خلیفه عنوان شده است: فدراسیون فوتبال قطر علاقمندی خود را به ادامه تعهدات و روابط مثمرثمر با فدراسیون فوتبال ایران را اعلام می‌دارد و در صورت نیاز به کمک در آماده‌سازی تورنمنت‌های آینده در کنار شما خواهد بود.


در پایان این پیام یادآور شده است: مجدداً به عملکرد فوق‌العاده جنابعالی تبریک می‌گوییم و آرزوی موفقیت در آماده‌سازی‌های آینده را داریم.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته