دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1397 - 16:55
حبیبی:

مردم نمی‌پذیرند که مسئولان وعده‌های غیرقابل انجام بدهند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: امروز مردم نمی‌پذیرند مسئولان وعده‌های غیرقابل انجام بدهند.
کد خبر : 325537

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی حزب مؤتلفه اسلامی، محمدنبی حبیبی عصر امروز در دیدار با کارگروه ورزش گفت: جای خوشحالی است که جمعی از چهره‌های شاخص و باتجربه در جمع کارگروه ورزش حضور دارند و با برگزاری جلسه‌های مستمر در رابطه با ابعاد مختلف تربیت بدنی و ورزش کشور کنکاش می‌کنند.


وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: حزب به معنی واقعی آن باید جهت اداره امور کشور و در تمام بخش‌های مدیریتی برنامه‌های علمی و پژوهشی قابل قبول ارائه دهد. ما اگر نسبت به عملکردها نقد داریم به‌طور قطع باید ابتدا دلایل نقد خود را مطرح، سپس تعریف درستی از آن ارائه دهیم و در نهایت به‌منظور ترمیم مشکلات، برنامه داشته باشیم. امروز مردم نمی‌پذیرند که مسئولان وعده‌های غیرقابل انجام بدهند.


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی افزود: امروزه ورزش مقوله‌ای فراگیر و مهم در جوامع شمرده می‌شود که با پدیده‌های دیگر مرتبط و در آن‌ها تأثیرگذار است، لذا ما باید ضمن آسیب‌شناسی و بررسی مشکلات ورزش کشور جهت بهبود امور و پیشرفت و گسترش آن در میان جامعه بیش‌ازپیش تلاش کنیم.


وی در پایان اظهار امیدواری کرد: کارگروه ورزش با بررسی ابعاد مختلف ورزش و تأثیرات آن در جامعه، راهکارهای عملی، قابل حصول و فراگیر ارائه و نسبت به رفع مشکلات حساسیت داشته باشند.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته