بندهایی از سند تحول بنیادین نیازمند بازنگری است
حبیبالله دهمرده در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشوپرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص چرایی عدم اجرای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش گفت: مبنای بندها در سند تحول بنیادین مشخص نیست، مدیرانی که بنا است این برنامه را به اجرا درآورند نمیدانند که راهکارها ملاک است یا زیرنظامها.
نماینده مردم زابل در مجلس افزود: متأسفانه هنوز آموزشوپرورش در مسیر مدرسهمحوری حرکت نمیکند و بخشنامههایی که از آموزشوپرورش به مدارس میرسد دست و پای مدیران مدارس را میبندد و نمیتوانند بهدرستی این سند را در مدارس پیادهسازی کنند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: از زمان تصویب سند تحول بنیادین چند سال میگذرد و بسیاری از مباحث در این سالها تغییر کرده است و باید بندهایی از این سند بازنگری شود اما هنوز ارادهای برای این کار صورت نگرفته است.
انتهای پیام/4087
انتهای پیام/