دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون حقوقی بنیاد شهید:

شرایط بیمه تکمیلی جامعه شاهد و ایثارگر تغییری نخواهد کرد

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تعهدات و مزایای بیمه تکمیلی جامعه شاهد و ایثارگر در دستگا‌ه‌های اجرایی تغییری نخواهد کرد.
کد خبر : 325464
n00266307-b100000.jpg

مهدی ایزدی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: با اجرای بیمه تکمیلی جامعه شاهد و ایثارگر توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط، شرایط و تعهدات بیمه تکمیلی هیچ گونه تغییری نخواهد داشت. ایثارگر و یا خانواده معظم شاهدی که در گذشته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تحت پوشش بیمه تکمیلی بوده با همان شرایط و همان میزان تعهدات توسط دستگاه اجرایی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرد.


معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی برای تحت پوشش بردن ایثارگران و خانواده ‌های معظم شاهد هیچ‌گونه مشکلی ندارند و در حال انجام مراحل و تکمیل بیمه‌ها هستند، جامعه شاهد و ایثارگر دو دستگاه اجرایی، «آموزش و پرورش» و «سازمان جهاد کشاورزی» به علت زیاد بودن تعداد ایثارگران دچار مشکلاتی هستند که به‌زودی رفع خواهد شد و تمام عزیزان شاغل در این دو دستگاه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت.


حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا برای دریافت، انتقال و پیگیری مشکلات احتمالی پدید آمده در اجرای بیمه تکمیلی ایثارگران عزیز و خانواده‌های معظم  شاهد، آماده است.


انتهای پیام/4100


 


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر ana Ananews آنا
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علی حسن آقایی نصرابادی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
۰
آقایان مسئول حدود ۷۰ روز است که بیمه تکمیلی ما بازنشستگان ایثارگر فرهنگی را قطع کرده اید چرا کسی جوابگو نیست حتما باید جمع شویم راه بندان کنیم فریاد بزنیم که مسئولین کشور چقدر برای جانبازانی که جان خودشان را برای حفظ نظام ناقص کرده‌اند بیمه ندارند و از کم بود و نداشتن هزینه درمان جانشان در خطر است این کار را بکنیم تا جواب بدهید یا بیاییم در معابر لباسهایمان را داوریم و بگوییم از پرداخت هزینه درمانمان عاجزیم شاید مردم با‌غیرت و با شعور ایران به دادمان برسند و اگر نه مسئولین بی لیاقت و بی‌عرضه ۷۰ روز است که هیچ کاری برایمان نکردند به جز پاس کاری از اداره مربوطه به فرمانداری و از فرمانداری به بنیاد بی لیاقت که خدا رئیسش را لعنت کند کار دیگری نکردند خوب است مسئولین مطالعه ‌‌‌ای درمورد کشورهایی که کافر خطابشان می‌کنید با مجروحین و خانوا ه‌های جنگ جهانی دوم چه کردند بروید و یاد بگیرید
هلدینگ شایسته