دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
طلوعی:

اختتامیه سومین دوره جایزه داستان تهران برگزار می‌شود

دبیر سومین دوره جایزه داستان تهران گفت: اختتامیه سومین دوره جایزه داستان تهران 26 آبان ماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 325461
277f065e-76d1-421b-8ba3-86931f68441b.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی سومین دوره جایزه داستان تهران، محمد طلوعی با بیان اینکه در سومین دوره جایزه داستان تهران 1089 اثر به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت 50 اثر به مرحله دوم راه پیدا کردند، گفت: اختتامیه سومین دوره جایزه داستان تهران 26 آبان ماه در مدرسه دارالفنون برگزار می شود.


طلوعی ادامه داد: از این 50 اثر، سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی می‌شوند و از 5 نفر تقدیر می‌شود.


به گفته وی با توجه به اهمیت منطقه 12 به عنوان یکی از مناطق تاریخی شهر تهران، دو جایزه ویژه این منطقه به داستان‌هایی با محوریت «قلب طهران» از سوی شهردار منطقه اهدا می‌شود.


دبیر سومین دوره جایزه داستان تهران با اشاره به اینکه  این جایزه متعلق به تهران است و قصد آن معرفی بخش‌های مختلف تهران است و محل برگزاری اختتامیه این دوره مدرسه دارالفنون انتخاب شده است، گفت: دوره اول در برج میلاد و دوره دوم در دانشگاه تهران برگزار شد که از مکان‌های مهم شهر تهران هستند.


طلوعی ادامه داد: ایده برگزاری سومین دوره این جایزه در مدرسه دارالفنون ایده مشترک تیم برگزارکننده جایزه و شهرداری منطقه 12 بود. این مدرسه محیطی خاطره‌انگیز و فرهنگی‌ برای تهران است که امسال پذیرای نویسندگان و اهل فرهنگ خواهد بود.


نویسنده کتاب «هفت گنبد» در مورد 50 نفری که به مرحله دوم راه پیدا کرده‌اند، گفت: این تعداد نامزد برای جایزه‌ای که ده برنده دارد، زیاد نیست و با توجه به اینکه یک‌ پنجم آنها برنده هستند، به لحاظ نسبت بین برندگان و نامزدهای نهایی تعداد مناسبی است.


به گفته طلوعی، سومین دوره این جایزه با همکاری مؤسسه همشهری و شهرداری منطقه 12 برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4046/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته