پای هوش مصنوعی به گردشگری باز شد
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاههای جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از ایونت بریت، از هوش مصنوعی و تکنولوژیهای مرتبط با آن بهعنوان روشی خودکار برای محاسبات کمهزینه و مجموعه دادههای بزرگ استفاده میشود که تأثیر بسزایی در تجربه مشتری دارد.
این امر میتواند صنعت گردشگری را نیز متحول کند. استفاده روزافزون از گوشیهای همراه برای برقراری ارتباط بدین معناست که شرکتهای سازنده آنها باید در تمام مواقع به همه پرسشها مشتریان پاسخگو باشند.
خدمات مشتری یکی از اصلیترین نیازهای هر شرکتی است. بنابراین استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در این حوزه میتواند تا حدی رضایت مشتری را جلب کند. هوش مصنوعی میتواند به سؤالات مشتریان جواب دهد که این امر باعث کاهش هزینهها و افزایش تعامل شود.
استفاده از هوش مصنوعی در سازمانهای گردشگری بسیار کم است. به همین دلیل دانشگاه بورنموث کارگاهی راهاندازی کرده تا فرصتها و چالشهای بهکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه گردشگری را بررسی کنند تا مزایای صنعتی و اقتصادی آن شناسایی شود.
انتهای پیام/4021/پ
انتهای پیام/