دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1394 - 10:59
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 162

قرعه‌کشی لیگ دسته سوم مسابقات والیبال سراسری دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی

قرعه‌کشی لیگ دسته سوم مسابقات والیبال سراسری دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان سازمان مرکزی و سرپرستان تیم‌های ورزشی در واحد فیروزکوه برگزار شد.
کد خبر : 32475

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در حضور مهندس خاکپور نماینده معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر توسلی رئیس انجمن والیبال و ناظر فنی مسابقات، شفق مسئول فنی مسابقات و سرپرستان 13 تیم والیبال دانشجویی از واحدهای استان گلستان، یزد، اردبیل، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، قم، اصفهان، هرمزگان، همدان، زنجان، خراسان شمالی و کردستان قرعه کشی لیگ دسته دوم مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فیروزکوه برگزار شد .


در ابتدای این جلسه دکتر مهدی سالاریه، معاون فرهنگی اجتماعی واحد فیروزکوه گفت: امیدواریم که واحد فیروزکوه بتواند میزبان خوبی برای این مسابقات مهم کشوری باشد. واحد فیروزکوه در موضوع ورزش و تربیت بدنی در چندسال اخیر رشد قابل قبولی داشته و امکانات بسیار خوبی نیز در زمینه سالن‌های ورزشی متعدد برای دانشگاهیان دارد.


وی ادامه داد: این واحد می‌تواند درآینده یک قطب ورزشی برای استان تهران و یک فرصت خوب برای تیم‌های ورزشی دانشگاهی به منظور برگزاری مسابقات یا اردوهای ورزشی درهر سطح و هر رده سنی باشد.


توسلی ناظر فنی مسابقات و رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی و خاکپور نماینده معاون ورزش سازمان مرکزی به بیان نکات کاربردی این مسابقات برای سرپرستان حاضر در مسابقات پرداختند و سپس شفق مسئول فنی مسابقات نیز چگونگی برگزاری بازی‌ها را تشریح کرد و گفت: همه تیم‌ها باید با یکدیگر در چهار گروه و دو دور مقدماتی و نهایی بازی کنند تا تیم‌های اول تا سیزدهم مشخص شدند.


شفق ادامه داد: درگروه الف: تیم‌های استان اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری در گروه ب – تیم‌های استان قم، خراسان شمالی، کردستان، در گروه ج – تیم‌های استان زنجان، یزد و اردبیل و در گروه د– تیم‌های استان هرمزگان، ایلام، همدان و گلستان حضور دارند.


وی افزود: هر تیم برای بردن باید دو دست از سه دست بازی را ببرد و در هرسه دست کسب امتیاز 25 ملاک خواهد بود .


در ادامه قرعه‌کشی دور نخست بازی‌ها انجام و مقرر شد ساعت 15 عصر سه بعدازظهر امروز تیم دانشجویان استان اصفهان با کهگیلویه و بویر احمد از گروه الف و درساعت 16 تیم دانشجویان استان قم با خراسان شمالی از گروه ب با یکدیگر به رقابت بپردازند، درساعت 17، 5 بعدازظهر مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات برگزارمی شود، سپس مجددا از ساعت 17/30 تیم دانشجویان استان هرمزگان با گلستان از گروه د و در ساعت 18/30 تیم‌های دانشجویان استان ایلام با همدان از همین گروه با هم مسابقه خواهند داد و در ساعت 19/30 نیز تیم‌های استان زنجان با یزد ازگروه ج با هم رقابت خواهند کرد.


همه مسابقات امروز لیگ دسته سوم در بعد از ظهر از ساعت 15 در سالن ورزشی والیعصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار خواهد شد.


همچنین امروز در ساعت 17 عصر افتتاحیه این دور از مسابقات والیبال با رژه تیمی، تیم‌های حاضر و سخنرانی مسئولان دانشگاهی برگزار خواهد شد.


جدول تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته سوم سراسری والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی


گروه الف-


























ردیف



نام تیم



امتیاز



1



اصفهان



0



2



کهکیلویه و بویر احمد



0



3



چهارمحال بختیاری



0




گروه ب


























ردیف



نام تیم



امتیاز



1



قم



0



2



خراسان شمالی



0



3



کردستان



0




گروه ج


























ردیف



نام تیم



امتیاز



1



زنجان



0



2



یزد



0



3



اردبیل



0




گروه د-































ردیف



نام تیم



امتیاز



1



هرمزگان



0



2



ایلام



0



3



همدان



0



4



گلستان



0




برنامه بازی‌های امروز عصر مسابقات والیبال لیگ دسته سه 3 دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی


1- تیم استان اصفهان با کهکیلویه و بویر احمد از گروه الف از ساعت 15 عصر


2- تیم استان هرمزگان با گلستان از گروه د از ساعت 30/17 عصر


3- تیم استان زنجان با یزد از گروه ج از ساعت 30/19 عصر


4- تیم استان قم با خراسان شمالی از گروه ب از ساعت 16 عصر


5- تیم استان ایلام با همدان از گروه ج از ساعت 30/18


به گزارش آنا، در مسابقات سراسری دسته یک والیبال برادران، تیم دانشجویان استان کرمان با غلبه بر تیم مازندران، به مقام قهرمانی دست یافت.


تیم مازندران در ست اول 25 بر 19 مغلوب کرمان شد و در ست دوم با همین نتیجه توانست کرمان را ببرد ولی در ست سوم و سرنوشت ساز این تیم دانشجویان کرمان بود که بر زمین و میدان مسلط شده بود و به آسانی و نتیجه 25 بر 14 تیم مازندران را در هم کوبید و توانست سند قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کند و مازنی‌ها نایب قهرمان شوند.


با برگزاری دیدار رده بندی مسابقات لیگ دسته اول والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، تیم دانشجویان استان کرمانشاه با برد خراسان رضوی به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت.


تیم دانشجویان استان بوشهر نیز به عنوان با اخلاق ترین این دوره از مسابقات شناخته شدند و جام اخلاق را بالای سر خود گرفتند. این تیم به مقام ششم این مسابقات دست یافته است.


در مسابقات دسته دو والیبال هم با شکست سنگین 2 بر صفر تیم دانشجویان استان البرز، تیم آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی دست یافت.


به گزارش آنا، تیم دانشجویان البرز در دو ست با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 14 بازی را به حریف قدرتمند آذربایجان شرقی واگذار کرد تا دانشجویان کرجی به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات قناعت کنند و جشن قهرمانی را به رقیب قدرتمند خود هدیه کنند.


پیش از این دیدار نیز مسابقه رده‌بندی برای کسب عنوان سومی مسابقات بین دو تیم والیبال دانشجویان سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی برگزار شد که در این دیدار نیز دیگر تیم آذری، یعنی آذربایجان غربی در دیداری یکطرفه و قدرتمندانه توانست در دو ست با نتایج 25 بر17 و 25بر14 حریف سیستانی خود را از پیش روی بردارد و گردن آویز سومی این مسابقات را برای خود انتخاب کند.


بر این اساس،‌ دو تیم آذربایجان شرقی و البرز هردو به لیگ دسته اول والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی صعود کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته