دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1397 - 14:10
در استان خوزستان؛

دانشجویان ماهشهر، قهرمان و نایب‌قهرمان مسابقات تنیس روی‌میز شدند

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر موفق به کسب مقام قهرمانی و نایب‌قهرمانی مسابقات تنیس روی میز دختران و پسران دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان شدند.
کد خبر : 324746
تیم-تنیس-روی-میز--واحد-ماهشهر.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرماهشهر، مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر گفت: تیم تنیس روی میز دانشجویان دختران و پسران واحد ماهشهر مقام نخست و دوم مسابقات قهرمانی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را به دست آوردند.


عنایت امیرنیا اظهار کرد: تیم تنیس روی میز دختران واحد ماهشهر مقام نخست این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد را به خود اختصاص داد. در این دوره از مسابقات تیم‌های اهواز و شوشتر هم مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.


امیرنیا بیان کرد: شیما اسماعیلی، فاطمه آبادی، سمانه نوروزی به عنوان بازیکن و فرح سیستانی به عنوان مربی تیم تنیس روی‌میز در این دوره از مسابقات حضور داشتند. زینب رحیمی به‌عنوان سرپرست، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر را در این دوره از مسابقات همراهی می‌کرد.


مدیر تربیت بدنی واحد ماهشهر در خصوص مسابقات تنیس روی میز پسران خوزستان هم اظهار کرد: تیم تنیس روی میز پسران خوزستان با حضور واحدهای دانشگاهی استان در اهواز برگزار شد که در پایان این مسابقات واحدهای اهواز، ماهشهر و دزفول رتبه‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.


وی افزود: واحد ماهشهر مقام نخست این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد را به خود اختصاص داد. در این دوره از مسابقات تیم‌های اهواز و شوشتر هم مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.


امیرنیا بیان کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر را فرشید نوروزاصل، نوید دارستانی، پرهام رسولی، شایان نقشینه و علی هلیسایی به‌عنوان بازیکن و عنایت امیرنیا به‌عنوان مربی و سرپرست همراهی می‌کردند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته