دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1397 - 10:22

قهرمانی تیم واحد شادگان در مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

تیم فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان با شکست تیم واحد اهواز در مسابقات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان قهرمان و به عنوان نماینده این استان در مسابقات کشوری معرفی شد.
کد خبر : 281232

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان گفت: «تیم فوتبال دانشجویان واحد شادگان در این مسابقات که به میزبانی واحد شوشتر برگزار شد، توانست با پیروزی بر تیم واحد اهواز جام قهرمانی را بالای سر ببرد.»


حسن جنامی‌راد افزود: «در این مسابقات تیم واحد شادگان در مرحله گروهی موفق شد با گذشت از سد تیم آبادان با نتیجه 2 بر یک، تساوی مقابل تیم سوسنگرد با نتیجه 2 بر 2 و برد مقابل تیم امیدیه با نتیجه 4 بر 2 به مرحله حذفی راه پیدا کند. واحد شادگان در این مرحله از بازی‌ها برابر تیم میزبان (شوشتر) با نتیجه 3 بر یک پیروز و به مرحله فینال راه پیدا کرد.


وی ادامه داد: «تیم واحد شادگان در بازی نفس‌گیر فینال با ارائه یک بازی منسجم مقابل تیم واحد اهواز در وقت قانونی به نتیجه صفر- صفر دست یافت و در ‌‌نهایت در ضربات پنالتی مقابل این تیم با نتیجه 5 بر ۳ به پیروزی رسید و توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد»


جنامی‌راد از تلاش بازیکنان، اعضای کادر فنی و حامیان تیم قدرانی کرد و بر رسیدن به موفقیت در مسابقات کشوری با توکل و استعانت از خداوند متعال، حمایت مسئولان و همت مضاعف اعضای تیم و کادر فنی، برگزاری تمرینات و اردوهای منظم تاکید کرد.


وی گفت:‌ «تیم فوتبال دانشجویان واحد شادگان با کسب این قهرمانی باید خود را برای شرکت در مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی آماده کند.»


مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان از حمایت‌های صمیمانه دکتر بابک داودی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، دکتر عبدالکریم البوغبیش سرپرست واحد شادگان و میزبانی خوب و مناسب واحد شوشتر قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته