دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1397 - 13:10
سرمربی تیم پیام خراسان:

کجای دنیا بازیکن تیم ملی را کتک می‌زنند؟!

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان گفت: من بخش اعظم حواشی لیگ والیبال را  سوءمدیریت داوران، ناظران و مدیریت برگزارکنندگان می‌دانم.
کد خبر : 324699
2zgjp7o21l6ab8f7gl45.jpg

جبار قوچان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره حواشی بازی تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: متأسفانه در این بازی اتفاقاتی افتاد که به هیچ عنوان زیبنده والیبال ایران نبود و به جای اینکه داور آن را مدیریت کند خودش بیشتر بر حواشی دامن زد. ما همیشه دیدیم که در یک بازی ممکن است یک بازیکن به شدت مورد حمایت و تشویق هواداران قرار بگیرد اما آن چیزی که ما به شدت با آن مخالف هستیم و فکر می‌کنم مورد تأیید هیچ کدام از اهالی خانواده والیبال نباشد بحث فحاشی است.


وی ادامه داد: متأسفانه در بازی مقابل شهرداری ارومیه فحش‌های رکیکی به موسوی داده شد که این اتفاق به هیچ‌عنوان زیبنده والیبال ایران نیست. موسوی یکی از سرمایه‌های والیبال ایران است و نباید به این راحتی اجازه بدهیم که چنین رفتاری با سرمایه‌های تیم ملی شود. این اتفاقات تنها شأن والیبال را پایین می‌آورد و هیچ آوردگاهی برای والیبال ندارد.


سرمربی تیم پیام خراسان تأکید کرد: حواشی در بازی مقابل شهرداری ارومیه از ست چهارم به اوج خود رسید. من نمی‌دانم کجای دنیا افراد پای سکوی داوری موبایل می‌برند که او صحنه را ببیند و در مورد آن تصمیم‌گیری کند. سرداور خودش از روی سکو پایین می‌آید و آن وقت موبایل تماشاچیان را نگاه می‌کند تا در مورد آن تصمیم بگیرد. در کجای دنیا چنین اتفاقاتی رقم می‌خورد؟ من وقتی به داور اعتراض کردم او تنها در جواب به من گفت اجازه بدهید کارم را بکنم! این چه کاری است که ما تا به حال در هیچ مسابقه‌ای آن را ندیده‌ بودیم. متأسفانه سوءمدیریت داور باعث به وجود آمدن این حواشی شد. اگر او بازی را مدیریت‌ می‌کرد ما شاهد این اتفاقات نبودیم.


قوچان‌نژاد عنوان کرد: در هر مسابقه‌ای تصمیم‌گیرنده اصلی سرداور است که باید با مدیریت درست، بازی را از حواشی دور کند اما کاویانی در این مسابقه به قدری ضعیف کار کرد که نتوانست بازی را به خوبی مدیریت کند.


وی به جلسه کمیته انضباطی که فردا قرار است در فدراسیون برگزار شود، اشاره کرد و گفت: مطمئناً در این جلسه هم اتفاقی نمی‌افتد چرا که در سال‌های گذشته هم برخوردها قاطعانه نبوده و همین مسائل باعث بروز این مشکلات شده است. اگر در گذشته از بازیکنان بزرگ تا کوچک یا هر کسی که بی‌نظمی می‌کرد با قاطعیت با او برخورد می‌کردند ما امروز شاهد این اتفاقات و حواشی نبودیم. متأسفانه من بخش اعظم این حواشی را  سوءمدیریت داوران، ناظران و مدیریت برگزارکنندگان می‌دانم.


قوچان‌نژاد عنوان کرد: چرا باید در یک بازی تدارکاتی یک تیم به صورت بازیکن تیم ملی مشت بزند؟! در بازی مقابل شهرداری ارومیه هیچ‌کدام از بازیکنان با‌هم درگیر نشدند اما وقتی بازیکن ما کنار زمین ایستاده و منتظر نظر داور است باید از طرف تیم شهرداری ارومیه مشت بخورد. البته هم مدیرعامل باشگاه و هم موسوی از فرد ضارب شکایت کردند و منتظر نتیجه هستیم اما حرف اصلی من این است که با سرمایه‌های والیبال چنین رفتارهای صورت می‌گیرد.


وی در خصوص عملکرد تیمشان خاطرنشان کرد: تیم ما برخلاف بقیه تیم‌ها، خیلی دبر بسته شد و ما هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم و همین موضوع در ابتدا کمی ما را با مشکل روبه‌رو کرد. تیم از نظر هماهنگی و بدنسازی مشکل داشت و البته هنوز هم مشکلاتی وجود دارد اما خدا را شکر با همدلی و غیرت بازیکنان توانستیم از 6 بازی که تاکنون در لیگ والیبال برگزار شده است به چهار پیروزی برسیم که این نتیجه فوق‌العاده‌ای برای ماست. باخت اول ما در بازی نخست مقابل تیم کاله بود که متأسفانه به خاطر 10 ساعت تأخیر هواپیما شرایط خیلی بد بود و بازیکنان همه خسته بودند و باخت دوم ما مقابل تیم اردکان در یزد بود که این تیم یکی از مدعیان اصلی است و به طور حتم یکی از تیم‌های پای فینال خواهد بود.


قوچان‌نژاد عنوان کرد: ضمن اینکه ما مهره‌های اسمی آن‌چنانی هم در تیم خودمان نداریم و یکی از تیم‌های معمولی لیگ هستیم اما خدا را شکر باوجوداینکه چند سال در لیگ غیبت داشتیم امسال مجوز حضور گرفتیم و تا به اینجا هم نتایج خوبی به دست آورده‌ایم.


وی به بازی هفته آینده مقابل عقاب نهاجا اشاره کرد و گفت: این بازی برای ما سخت خواهد بود چراکه تیم پرمهره‌ای نداریم و باید برای هر بازی تلاش زیادی کنیم تا بتوانیم مزد زحمات خودمان را بگیریم.


قوچان‌نژاد در پایان به مصدومیت موسوی اشاره کرد و گفت: مصدومیتش از ناحیه پا است و هنوز به‌طور کامل برطرف نشده است اما نسبت به ابتدای بازی‌ها در شرایط خیلی خوبی قرار دارد.


انتهای پیام/4051/4057/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته