دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1397 - 10:42
دکتر طهرانچی:

مدیران دانشگاه آزاد را که برای مردم مشکل ایجاد کردند برکنار کردیم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی درباره مشکل پیش‌آمده در روند پذیرش دانشجو در رشته پزشکی گفت: ۱۲ مدیر دانشگاه آزاد را که برای مردم مشکل ایجاد کردند برکنار کردیم.
کد خبر : 324658
636703796858748776.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی صبح امروز در گفت‌وگوی زنده با رادیو تهران به بیان برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تبدیل‌شدن به اولویت اول داوطلبان در افق 1404 پرداخت.


وی در همین رابطه گفت: پیش‌قراول‌های اصلی نظام آموزش عالی در دنیا، دانشگاه‌های بخش خصوصی هستند. در ایران نیز تا قبل از 100 سال گذشته نظام آموزش عالی خصوصی به‌جای دولتی وجود داشت، انتظار این است سیستمی که مربوط به مردم و بخش خصوصی است به انتخاب اول تبدیل شود، چراکه این موضوع در جهان تجربه‌شده و به اثبات رسیده است.


عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی بابیان اینکه دانشگاه‌های برتر دنیا تنها درصد کمی از هزینه‌های خود را از شهریه دانشجویان تأمین می‌کنند، خاطرنشان کرد: درواقع منابع مالی دانشگاه‌های خصوصی برتر به شرکت‌های دانش‌بنیان، درآمدهای غیرشهریه­ ای و در برخی موارد وقف وابسته است.


وی با تأکید بر اینکه برای رفاه حال دانشجویان نظام‌های حمایتی می‌توانند وارد عمل شده و مسئله شهریه را حل کنند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر سرمایه لازم و فرصتی برای جهش در اختیار دارد و بسیاری از محدودیت‌های بروکراتیک که در نظام دولتی حاکم شده، وجود ندارد و با حرکت‌های چابک می‌توانیم بهترین شویم و این موضوع غیرقابل‌دسترس نیست.


دکتر طهرانچی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چطور ممکن است در سال 1404 داوطلبی به‌جای دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب کند، تصریح کرد: داوطلبان به کارآمدی و آینده رشته خود نگاه می‌کنند. چند سال پیش انتخاب اول داوطلبان رشته برق بود، اما امروز می‌بینیم رشته‌های پزشکی به انتخاب اول داوطلبان تبدیل‌شده و ذائقه آن‌ها تغییر کرده است. در آموزش عالی رشته‌ها باید کارآمد بوده و با تغییر روش‌ها، مسئله شغل و اشتغال دانش‌بنیان در یک دوره چهارساله تبیین شود. در این صورت دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به انتخاب اول داوطلبان تبدیل شود.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در توضیح علاقه داوطلبان برای انتخاب رشته‌های پزشکی، گفت: در حال حاضر در رشته علوم تجربی 600 هزار نفر در کنکور شرکت می‌کنند که 140 هزار صندلی برای آن‌ها وجود دارد که حدود 50 هزار صندلی مربوط به رشته‌های پزشکی است، اما داوطلب حاضر است قبول نشود و در همین رشته آزمون دهد.


وی افزود: در مقابل، رشته‌هایی نظیر ریاضی و علوم انسانی که بیش از 200 هزار نفر شرکت‌کننده دارند، دارای 600 هزار صندلی خالی است، اما تعداد مشتاقان به تحصیل در این رشته‌ها کاهش پیداکرده و این مسئله بسیار مهمی است که باید برای آن برنامه‌ریزی شود.


دکتر طهرانچی درباره بحث شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: سیستم‌های بانکی برای رفاه حال دانشجویان می‌توانند وارد شوند و یک تأخیر در پرداخت شهریه را برای دانشجویان ایجاد کنند تا دانشجو بتواند بعد از پایان تحصیل شهریه خود را پرداخت کند. در سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص با دو بانک تفاهم‌نامه امضا کرده است.


استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی در ادامه تأکید کرد: اصل بر این است که سرمایه و نقدینگی دانشگاه آزاد اسلامی در بانکی باشد که تضمین کند دانشجو بتواند با تأخیر 5 ساله در بازپرداخت، تسهیلات شهریه دریافت کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره مشکلات پیش‌آمده برای ذخیره‌های رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: روال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی به این صورت بود که ظرفیت پزشکی در یک مرحله تکمیل نمی‌شد و به دلیل اینکه این دانشگاه موازی با سیستم دولتی کار می‌کرد، در ابتدا 30 درصد ظرفیت پزشکی تکمیل‌شده و سپس در دو یا سه مرحله ظرفیت‌ها تکمیل می‌شد، اما امسال شورای عالی سنجش و پذیرش اعلام کرد تکمیل ظرفیت نباشد.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید در این مرحله بدون تکمیل ظرفیت، صندلی‌های خالی علوم پزشکی که مشتاقان زیادی نیز دارد را پر می‌کرد، اما کسانی که مسئول مستقیم این امر بودند درروشی که به کار بردند، دقت لازم را نداشته و میزان ذخیره‌های اعلام‌شده بیش‌ازحد مجاز بود.


دکتر طهرانچی بابیان اینکه 90 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پزشکی فعال هستند، گفت: متأسفانه برخی از این واحدها طبق بخشنامه‌ها و مقررات عمل‌نکرده و برای ظرفیت‌های محدود تعداد زیادی از داوطلبان را بالای ظرفیت ثبت‌نام کردند و همین عملکرد در چند واحد تبدیل به مشکل شد و کسانی که تراز مناسب نداشتند به‌نوعی در دانشگاه ثبت‌نام شدند که این موضوع توقعی در دانشجویان به وجود آورد.


بخش اعظم مسئله ذخیره‌های علوم پزشکی حل‌شده است


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ازآنجاکه اصل عدالت در ورود داوطلبان به دانشگاه، اولویت اصلی در دانشگاه آزاد اسلامی است، علیرغم تمام فشارها و باتدبیری که به کاربستیم، از پذیرش دانشجویان با ترازپایین ­تر خودداری شد و دانشجویانی که صلاحیت داشتند به تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی ادامه خواهند داد. در دو یا سه مرحله کارها انجام‌شده و امروز می‌توان گفت که بخش اعظم این مسئله حل‌شده است.


وی بابیان اینکه با مسئولان خاطی در این امر برخورد شده، خاطرنشان کرد: مسئول سنجش و پذیرش دانشگاه، مدیر فنی مرکز سنجش و پذیرش و 10 رئیس واحد که خطای فاحش داشتند، برکنار شده و پرونده آن‌ها در کمیته تخلفات اعضای هیأت علمی در حال بررسی است.


تمام استانداردهای وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد اسلامی رعایت می‌شود


دکتر طهرانچی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد این مشکل سال آینده نیز در دانشگاه آزاد اسلامی تکرار شود، گفت: این موضوع به‌هیچ‌عنوان قابل تکرار نیست. سیستم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور کنترل می‌شود و ازآنجاکه رشته پزشکی با سلامت مردم در ارتباط است، تمام استانداردهای وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد اسلامی رعایت می‌شود.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بابیان اینکه ظرفیت علوم پزشکی بهمن‌ماه دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت بهداشت در همین نیم سال مهرماه به دانشگاه اختصاص داده شد، گفت: این موضوع برای حل مشکل ذخیره‌های رشته‌های علوم پزشکی اتفاق افتاد. در حال حاضر تنها کمتر از 300 نفر در رشته‌های پیراپزشکی در شهرهایی که تخلف شده، دارای مشکل هستند که این موضوع در حال بررسی است.


وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر برخی حواشی در دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک مسیر جدی را در علمی کردن، اصلاح امور، شفافیت مالی واداری و استانداردهای علمی طی می‌کند. بالطبع این مسیر موردپسند برخی جریان‌های عمدتاً خارج ­نشین که امید و اقتدار در کشور را برنمی‌تابند، نیست. اگر مسائل حرفه‌ای و استانداردهای علمی و کارآمدی دانشگاه آزاد اسلامی به 1/5 میلیون جمعیت دانشجویی برگردد، می‌تواند یک حرکت روبه‌جلو باشد، اما می‌بینیم کسانی که می‌خواهند مردم را ناامید کنند، چوب لای چرخ دانشگاه آزاد اسلامی می‌گذارند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه این دانشگاه در خط نظام برای امیدبخشی به نسل جوان حرکت می‌کند، تأکید کرد: برخی جریان‌ها برای اینکه جلوی این امیدبخشی را بگیرند، به جعل، خیال‌بافی و توطئه دست می‌زنند، اما باید تأکید کنم که این حرکت‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی را به عقب برنمی‌گرداند و ما به حرکت روبه‌جلو امیدوار هستیم.


دکتر طهرانچی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چگونه قرار است کار دانشجویی به‌جای شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق بیفتد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای 5 هزار هکتار زمین کشاورزی است. آموزش کشاورزی که به غذا و امنیت غذایی مردم برمی‌گردد، در کشور به مشکل برخورده است. به همین دلیل و به‌منظور حل این مشکل، دانشگاه می‌تواند با ایجاد گلخانه‌های مدرن و انتقال دانشجو از کلاس درس به مزرعه، هم مسئله آموزش کشاورزی را حل کند و هم محصول حاصل از شراکت در کار دانشجو به‌جای شهریه محاسبه شود.


وی افزود: اگر آموزش در محیط عملی صورت گیرد، کارآمدتر خواهد شد و از همین رو رشته‌های دانشگاهی باید کارآمدتر شوند. در حال حاضر 40 سرای نوآوری آزاد در دانشگاه آزاد اسلامی طراحی‌شده که به محل تعامل صنعت و دانشگاه تبدیل خواهد شد. دانشگاه آزاد اسلامی دارای فضاهای بسیار زیادی است و این فضاها می‌تواند محل استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان باشد.


عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در همین راستا قرار است مدرسه تکمیلی از سال اول ایجاد شود. در دانشگاه‌های دولتی جوانان تا سن بالا از آموزش و خوابگاه رایگان بهره‌مند هستند که بعدازآن برای ورود به بازار کار و ایجاد درآمد، کمی دیر شده، اما در دانشگاه آزاد اسلامی یک جوان از همان ابتدا شهریه پرداخت می‌کند، از همین رو از همان سال اول به دنبال ایجاد یک مدرسه خلاقیت و مهارت هستیم که بعدها با آمادگی بیشتری وارد محیط کار شود.


دکتر طهرانچی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه ایده‌هایی برای توسعه ورزش دانشگاهی به‌خصوص دانشگاه آزاد اسلامی دارید، گفت: لایه‌های بالایی ورزش همان تیم‌های حاضر در لیگ‌های برتر هستند، اما به نظرم ورزش باید علمی‌تر شود. دانشگاه آزاد اسلامی فضاها و باشگاه‌های ورزشی مناسبی دارد. ازاین‌رو می‌تواند به‌صورت علمی با استعدادیابی و پرورش استعدادهای مختلف در این حوزه شروع به کار حمایتی کند.


اعضای تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی باید از بین دانشجویان این دانشگاه باشند


وی تأکید کرد: تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید تیم‌هایی باشند که بازیکنان خود را از بین 1/5 میلیون دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کرده و پرورش دهند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در پیشنهادی به کمیته ملی المپیک تأکید کردم که دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد یکی از ورزش‌های کشور را از صفر تا صد در اختیار بگیرد و در تمامی لایه‌های آن به‌صورت علمی توان خود را به کار ببرد. دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، چراکه دانشگاهی اجتماعی است و با یک برنامه جدید ورزشی به دنبال علمی کردن ورزش است.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
احمد روشنایی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
۰
متاسفانه علیرغم امیدهای داده شده و بعضا برکناری برخی از مدیران دانشگاه آزاد ، مشکل برخی از داوطلبان نظیر دختر بنده که از دانشگاه مبداء انصراف داده است، حل نشده امیدوارم با تدابیر مدیران دانشگاه آزاد هر چه سریعتر مشکل همه داوطلبان بنوعی حل شده و از دغدغه خاطر داوطلبان و خانواده های آنها بکاهد.
احمد روشنایی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
۰
متاسفانه علیرغم امیدهای داده شده و بعضا برکناری برخی از مدیران دانشگاه آزاد ، مشکل برخی از داوطلبان نظیر دختر بنده که از دانشگاه مبداء انصراف داده است، حل نشده امیدوارم با تدابیر مدیران دانشگاه آزاد هر چه سریعتر مشکل همه داوطلبان به نوعی حل شده و از دغدغه خاطر داوطلبان و خانواده های آنها بکاهد.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
۰
واحد میبد ،کسی برکنار نشد.چرا؟
دخترم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
۰
وقتی اجازه دادن فقط یه عده در تکمیل ظرفیت شرکت کنند این چه عدالتی بود ؟؟؟؟؟
چطور در دو سه مرحله مشکل حل شده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
۰
دروغگویی بزرگ الان مشکل کی حل شده واقعا دارن بازی در میارن اینده مارو کشت ما باید چی کار کنیم
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
۰
باسلام
آیا با برکناری این مدیران دردی از ما دوا شد؟ اخه تاوان اشتباهات او نا رو ماهایی که تازه هجده یا نوزده سالمون هست باید بدیم؟ این چه عدالتیه.کجای دنیا دانشجویی که سر کلاس رفته کارت داره کد دانشجویی داره رو مانع ورودش به دانشگاه می‌شن. روحیه ماها داغونه اقای محترم.با چه انگیزه‌ای درس بخونیم. اصلا فرض کنید من نفر اخر کنکور پایین ترین ترازو دارم.چرا ثبت نامم کردید چرا امید دادید بهم مگه بار اول بود که ثبت نام میکردین.بر اساس اون بخشنامه دکتر شاهانی کسی که یازده مهر ثبت نام شده احزار هویت شده سند و مدارکشم موجوده.چرا با اینده ماها بازی می‌کنید اخه. اگه من ترازم پایینه اون که با سهمیه رفته و ترازش چهارهزاره ترازش پایین نیس؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
۰
الان برکنارکردن اینا روحیه از دست رفته ماروبهمون برمیگردونه؟چه فرقی به حال ماکرد،بعدشم خودسازمان بخشنامه داده که ماروثبت نام کنند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
۰
بخدا همه دیونه شدیم.شما رو به حضرت عباس به دادمون برسین.دانشگاه رفتن حق ماست و مطمن باش از این حق نمیگذریم.
mahta?-vjd
United States of America
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
۰
نه‌حل نشده
ی غریبه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
۰
متاسفانه برای واحدهایی که تخلفی نکردن هم مشکل ایجاد شد تر و خشکو با هم سوزوندین.و ضمن اینکه تراز علمی ما از سال قبل هم بهتر بوده واقعا ما وقتمونو از دست دادیم اعصابمونو بهم ریختین درست نیست که فقط با گفتن ی اشتباه شده ساده بخواین شونه خالی کنین این مشکل باید به نحوی که التیام بخش همه باشه رفع بشه .خواهشا اقای دکتر طهرانچی با پذیرش ما در واحدهایی که ۱۱ مهر اعلام شدیم درد ما رو تسکین بدین
احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
۰
بخدا همه دیونه شدیم.شما رو به حضرت عباس به دادمون برسین.دانشگاه رفتن حق ماست و مطمن باش از این حق نمیگذریم.
maryam-bti
United States of America
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
۰
آقای دکتر تهرانچی با سلام طهرانچی
دانشجویان با تراز پایین توقع زیادی دارن؟؟دقت کردین که اونایی که دارای سهمیه هستن با چه تراز و رتبه هایی چه رشته هایی میخونن؟؟خواهش میکنم دیگه از بلاتکلیفی نجاتمون بدین برو دو هفته سر کلاس بشین بعد بگن نشد! مگه به همین راحتیه
بینام
United States of America
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
۰
خواهش میکنم یه کاری بکنین دیگه مردیم از بلاتکلیفی
مادر علی مهرداد
United States of America
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
۰
باسلام خواهشمندم اگه امیدی نیست شهریه ومدارک تحویلی به دانشگاه علوم دارویی تهران رابا تدابیر لازم برگردانید چون ما شهرستان کاشمر هستیم وتا حالا کلی هزینه صرف شده از همه مهمتر وقت پسرم برای کنکور سال آتی کلی هدرشده که این جبران پذیر نیست
مریم
United States of America
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
۰
این رشته حق ماست به هیچ وجه حاضر نیستیم ازش بگذریم.خواهش میکنم‌برامون کاری کنین
نورمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
۰
متاسفانه علیرغم وعده های داده شده مشکل فرزند من که ۱۰ مهر ثبت نام شده و تراز و رتبه اش هم خوبه حل نشده و برکنار کردن مدیران مشکل ما رو حل نمی کند لطفا به فکر دانش جویانی و خانوادهایی که الان نزدیک به دوماه است در استرس و نگرانی به سر می برند و دچار مشکل روحی شده اند باشید
میلاد شبانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
۰
اطلاعیه هایی که هر هفته میفرستن ودانشجویان بلاتکلیفی رو ک از این شهرستان میفرستن به اون شهرستان بخدا ما خسته شدیم تورو به جدتون به روحیه ما بازی نکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
۰

سلام و عرض ادب
نداشتن مشکل برا سال بعد دردی از بچه های ما دوا نمیکنه
اخراج یه عده از کارکنان چه فایده ای برا بچه های ما داشت که ازنطر روحی و روانی اذیت شدند؟
تکلیف بچه های ما چی میشه؟
ما منتظر خبرهای خوب و خوشحال کننده برا بچه هامون هستیم
امیدوارم تدابیر بهتری برا رفع مشکل به وجود اومده گرفته بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
۰
ما از حقمون نمیگدریم .انشالله خدا از تو هم نکدره
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
۰
مگه میشه به این سادگی گذشت ازین مسئله ...ما حقمون رو میخایم خواهس میکنم تو رو خدااااااا برامون کاری کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
۰
ما دانشجوهای معترض تا حقمونو نگیریم ولتون نمیکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
۰
به وضع ما رسیدگی کنید.
یسنا میرزاخانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
۰
جناب اقای طهرانچی واحد دانشگاه ازاد اراک بدونه هیچ تخلف ما رو ثبت نام کرده و الانم میگه ما ظرفیت پذیرش شما رو داریم برای خودگردان لطفا اجازه ثبت نام دوباره ما که بدون تخلف بودیم را دوباره اعلام کنید و ما رو از بلاتکلیفی در بیاورید من ردیف ۴ خودگردان پرستاری بودم و کسی با ردیف کمتر از من به واحد مراجعه نکرده.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
۰
سلام من ذخیره پرستاری ساری و چالوس بودم.و بعد ابنکه جوابها آمد ساری پذیرفته نشدم.ولی در چالوس من که ذخیره 55 بودم را نگرفتن ولی تا ذخیره 76 را گرفتم.2 بار به دانشگاه چالوس رفتم رییس دانشگاه نبود و معاون دفترش آقای فقیه تو روی من برمیگرده میگه این چندنفری که بعد شما گرفتیم فرزند جانباز بودن.من گفتم من هم پدرم ایثارگر است.مگر این ذحیره ربطی ب جانبار بودن داره.و راحت در جواب من گفت هرجا میخوای بری برو ،هرکاری میخوای بکنی بکن..حتی رییس آموزش بمن گفت ما کسانی که پنج شنبه فرم پر کردن لیست را رد کردیم و لیست کسانی که جمعه پر کردند نیامده..خیلی قشنگ بمن دروغ گفت.چون من جمعه که برای فرم شماره 15 رفته بودم ذحیره 20 هم با من آمده بود.و اسمش جز لیست قبولی بود.من واقعا از دانشگاه آزاد چالوس معترضم بخاطر تخلفشان.من برای همه گفته هایم مدرک دارم.و در ذخیره 23 مهر پرستاری بندرعباس قبول شدم .چون من از استان مازندران هستم و برایم مقدور نبود برای ثبت نام بروم.وحالا نمیدانم چکار کنم.
بینام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
۰
دیگه کل ایران که تخلف نکردن،شما خودتون لیستایی ک براتون فرستادنو تایید کردید گفتید ثبت ناممون کنن.
پدرام ط
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
۰
لطفا کاری کنید ماها که رشتمون عوض شده واسه همین مهر برگردیم سر رشته قبلیمون و کارمون به تغیر رشته اذر نیوفته و ورودی بهمن نشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
۰
متاسفم از اینهمه پیام های ناراحت کنند
اما جناب طهرانچی شما مسولین میگویید ما خودکفا هستیم ولی متاسفانه عمل مسولین شما برعکس این مطلب را نشان میدهند آینده ملت ایران ما دردستان این دانشجویانیست که الان دچارمشکل روحی وروانی شده اند وشما بایدددددد آنهارا برگردانید چون بغیرازاین باورمان نمیشود که مسولین دلسوز هستن وگره گشا...
السلام علیک یا ابا عبدالله حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
۰
راجب مشکلات واحد میبد چه اقدامی انجام داده اید
نه کسی عزل شده
نه کسی پاسخگو هست
محسن رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
۰
بخدا فقط دارن فرافکنی میکنن ما رفتیم ثبت نام کردیم کارت دانشجویی گرفتیم بعد گفتن اخراج
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
۰
دانشگاه ازاد هر کاری درجهت رضایت خارج نشینا انجام داد کسانی که سواد علمی ندارن وقادر به قبول شدن در کنکور نبودن جایگزین بچه هایی کرد که با زحمت درس خوندن وتراز خوبی گرفتن فقطوفقط برای پول
سارا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
۰
آخه چرا وقتی تکلیفتون با خودتون مشخص نشده بود ما رو سر کلاس فرستادین ما حداقل برای کنکور سال بعد درس میخوندیم 2 ماه ما رو سوزوندین که واقعا برای ما جبران ناپذیره تو رو خدا تکلیف ما رو زودتر مشخص کنین
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
۰
تقصیر ما نیست ما دانشجوییم مشکل از شماست ما که نباید تقاص پس بدیم
عهلایرضا حسینی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
۰
با سلام
ما خواهان ورود به دانشگاه و نشستن در کلاسی که قبول شده ایم می‌باشیم
لطفا به وضع قبولی‌های 11 مهر. رسیدگی کنید و اجازه ورود به کلاس را برای آن‌ها صادر کنید
تنها خواسته ما همین است و به هیچ وجه از حق خود نخواهیم گذشت چرا که جدا از هزینه‌های مادی ما با مشکلات روحی شدیدی مواجه هستیم که با برکناری چند مدیر درست نمی شود
همین طور حالا حدود 2 ماه از سال تحصیلی گذشته و دیگر زمان کافی برای کنکور. دادن و قبولی در. رشته‌های. پزشکی با وجود لطمه روحی وارد شده وجود ندارد
خواهشمندیم دانشجوها و خانواده‌شان را از. این وضعیت به شدت نا آرام در بیاورید و این راهی به جز پذدیرش قبول شدگان در. رشته هایی که ثبت نام کرده اند ندارد
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
۰
الان بحث تراز نیست مشکل الان اینه اگه میخواستین ما رو قبول نکنین چرا ما رو ثبت نام کردین تراز ما از اول همین بود به علاوه تراز کسایی که با سهمیه میان دانشگاه از ماها کمترم هست ولی اونا حق دانشگاه رفتن دارن ما نه؟
نوریه کردستانچی
Germany
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
۰
بعد از گذشت ۴۰ روز پر از استرس و نگرانی از بلاتکلیفی فرزندانمان همچنان منتطر هستیم که مشکل حل شود برکناری مسئولین هیچ فرقی به حال ما نکرده ما از شما تقاضا داریم که دانشجویانی که ثبت نام کرده‌اید را حتما در نیم سال دوم پذیرش کنید (دانشگاه علوم دارویی تهران)
فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
۰
به حال ما برسید. وضع خراب است.در صورت درست نشدن کار ما اغلب پشت کنکوری می مانند که باز هم مشکلات عدیده ای را به وجود خواهد
اورد
الهه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
۰
خواهشا به مشکل ما سر کلاس رفته ها چاره ای بیندیشدکه ما وخانواده هامون از استرط واضطراب مردن
مژگان نظریان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
۰
شما که می‌گویید باید تراز بالا باشد تا حق دیگران ضایع نشود و کنکور نادیده گرفته نشود پس چرا در پذیرش دانشجو چه در دانشگاه آزاد چه در دانشگاه‌های دولتی سهمیه‌های گوناگونی به افراد خاص می‌دهید که با تراز‌های بسیار پایین پذیرفته می‌شوند آیا آنها سواد کافی دارند
آیا حق ما ضایع نمی‌شود. من خود در طی این انتخاب رشته نهایی دیدم که فردی بسیار ترازش از من پایین‌تر بود ولی به خاطر سهمیه پرستاری قبول شده بود.
زينب محمدي
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
۰
سلام اقاي دکتر طهرانچي
با سلام
بر كنار كردن مديران نالايق چه سودي براي ما داره خيلي اگه راست ميگيد مشكل دانشجوهاي ١١ مهر رو حل كنيد به اين وضعيت بلا تكليفي پايان دهيد چرا براي حل مسئله صورت مسئله رو پاك مي‌كنيد اگه اينجوريه رييس دانشگاه گرمسار رو هم بر كنار كنيد شايد مرحمي باشد بر دل داغدار ما
مهتا
United States of America
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
۰
ما همه با هم هستیم و به هیچ وجه شکست رو قبول نداریم. ما دیگه داشتیم برا کنکور سال بعد حاضر می‌شدیم که این کار رو با ما کردین الان کلی برا سال بعد وقتمونم هدر رفت پس لطفا هرچه زودتر ما رو به دانشگاهمون برگردونین
علی ملایی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
۰
علی:
بله همینطوره آقای وزیر بهداشت میگن اگه مثل سالهای قبل تکنسین
برداریم تا ۵ سال دیگه ظرفیت داریم
قبل از کنکور سخنرانی می‌کردن
اونم کنکور بود ۲۵+۵ درصد سهمیه‌ها قاطی شدن برخلاف سال‌های دیگه
گفتن رتبه‌ها موقع انتخاب رشته درست میشه که نشد
بعد انتخاب رشته دانشگاه آزاد کردیم خودتونم دیدید اصلا اصلی کم برداشتن موند برا ذخیره ها صندلیها البته ما هم جز اصلیا میشدیم اگه برمیداشتن

حالا هم نماینده ها میگن حله
آقای وزیر که ادعای ۵ سال داشتن میگن ظرفیتا جواب نمیده
آقای وزیرم میگن ترازای ما که بالان ماها سواد نداریم ترازای۵۰۰۰ بچه های ایثارگر رو برداشتن ماهارونه
توانتخاب رشته مجدد هم سهمیه بسیجی اعمال نشده اما سهمیه ایثارگر و جانباز اعمال شده
دانشجویانی که خارج رفتن بدون هیچ کنکوری اصلا اسمشون به دانشگاه نمیخورده الان برگشتن و صندلی میخوان

هر کسی هم دامپزشکی زده قبول شده اونجا دانشگاه هم ظرفیت دامپزشکی نداره اصلا
۳۵۰ نفر فرستادن برا یه دانشگاه ۵۰ نفر ظرفیت دار
واقعا پشت پرده چیست
مشکلات ارقام و اعداد دانشجوه از کجا آب میخوره
واقعا مشکل از کجاست???
یکی جواب گو نیس???????????????????????
بتول درگاهی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
۰
بچه‌ها درس خواندند و تراز بالا اوردند ولی شما ان‌ها را پشت در دانشگاه با تراز و رتبه خوب نگه داشته اید برکناری مدیران دردی از ما را درمان نمی‌کند چرا صداقت ندارید پس از هر زمانی برای پیشبرد اهداف به ناحق خودتان استفاده نکنید شعار ندهید مشکلی را برای بچه‌های پزشکی حل نموده اید صادق باشید
شما دنبال ما فرستادید نه ما دنبال شما
شایان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
۰
لطفا مسبب اصلی مشکلات دانشگاه دکتر رهایی را هم برکنار کنید. همه دعاگو خواهند بود
سارا
France
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
۰
باسلام. عزل روسای دانشگاه های ازاد که دردی از دانشجویان دوا نمیکند! ستاد مرکزی دانشگاه ازاد خود باید مسوولیت اتفاق پیش امده را بر عهده بگیرد و در صدد رفع مشکلات دانشجویان باشد. اینکه توپ را از زمین خود به زمین دیگری بیندازیم هیچ دردی از دانشجویان و خانواده هایشان دوا نمیکند. لطفا راهکار اراءه دهید و مسوولانه و دلسوزانه مشکلی را که خود باعث ایجادش بوده اید را،مرتفع نمایید.با تشکر
ن_ک
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
۰
چرا در مورد دانشجوهایی که امسال از قبرس پذیرش کردین حرفی نمیزنین اون ترازشون اصلا معلوم نیست سواد علمی داشتن می‌موندن تو ایران کنکور می‌دادن ولی همشون امسال پذیرش شدن کاش به وجدانتون مراجعه کنید وخودتون رو جای ماها بزارین و ببینین که چه جهنمی برا کسایی که بلاتکلیف نگه‌ داشتین درست کردین ما ازحق خودمون نمی‌گذریم ماخواهان احقاق حق دانشجویانی هستیم که ثبت نام قطعی کردن هستیم
ناشناس
Canada
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
۰
مشکل کدوم بخش عمده حل شده؟ چرا فقط تعداد معدود انتخاب رشته کردند؟ پس این همه اعتراض مال چیه؟ تراز‌های پایین‌تر از ما هم ثبت‌ نام شدند. عدالت شامل حال اونا نمیشه؟
س صدیقی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
۰
آقای دکترطهرانچی باسلام من شنوایی شهیدبهشتی داشتم درسمو می‌خوندم که اسمم از پزشکی واحد خودگردان تبریز اومد بنابرین از شهید بهشتی انصراف دادم و پزشکی آزاد ثبت نام کردم بعد دو هفته بیست روز کلاس رفتن گفتن باید ۷ تا ۹ آبان دوباره انتخاب رشته کنین که این‌بار مردود اعلام کردن الان من هم از دانشگاه دولتی جا موندم هم از آزاد خواهش میکنم بخاطر رضای خداوند مشکل ما رو حل کنین ما که هیچ‌کس و نداریم باشد که این پیام بشما برسد تا کمکی بحال ما از تحصیل مونده‌ها بکنید

******لازم به ذکر است به خاطر فاصله ی کم بین ثبت نام و انصراف من در دانشگاه شهید بهشتی بازگشت من به ان دانشگاه از طرف دانشگاه (امکان ناپذیز) اعلام شده است
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
۰
دانشگاه آزاد میدونه توی این یک ماه با روح و روان بچه‌ها چه کرده تکلیف دانشجویی که انصراف داده چی میشه؟ یا دانش آموزی که یک ماه درس نخونده اونم توی این رشته‌ای که ثانیه‌ها مهمه این دانش‌آموز با چه روحیه‌ای دیگه درس بخونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
۰
با سلام ببخشید با اخراج کردن هیچ مشکلی از ما حل نمیشه کما اینکه اخراجی هم در کار نیست یک جابجایی درون سازمانی است بچه های ما سر کلاس بودند از دانشگاه سراسری انصراف دادن طبق نامه خودتون حالا از این جا رونده و از انجا مونده شدن چرا از اول فکر نکردید حالا تکلیف پسر من چیه بحث تراز هم اصلا درست نیست یک نگاهی به تراز بچه‌های اساتید دانشگاه خودتون بندازید و بعد بگین حق بچه‌ها ضایع شده الان پسر من افسردگی گرفته کنج خونه اگر اتفایی براش بیفته چی و کی جوابگو هستش
ن_ک
Netherlands
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
۰
اگر واقعا به سواد علمی و تراز توجه کردین چطور دانشجویانی که نتونستن در کنکور ایران قبول بشن و از ایران خارج شدن و در دانشگاه قبرس بدون کنکور شرکت کردند
شقایق
France
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
۰
الان برکنار کردن اون مسئولا آینده تباه شده مارو درست میکنه؟؟ باشه زحمت کشیدین ولی چه دردی از ما دوا کردین؟؟ کی بغیر از اینهمه جوون و خونواده هاشون تو این ماجرا سوخت؟؟ بخش اعظم مشکلات حل شده؟؟ شما دقیقا کدوم قسمتشو میگین حل شده که ما نمیبینیم!! این وضعی که ما دیدیدم روز به روز داره بدتر میشه. من الان فقط دلم میخواد یکی بهم بگه چیکار کنم تا همون کارو انجام بدم.واقعا دیگه هیچ هدف و انگیزه ای نه برای آیندم دارم نه زندگیم.
مادر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
۰
اگه عمر حضرت نوح هم داشته باشیم اخرش باید در پیشگاه خدا جواب دلهایی که شکستیم را بدیم، اگه سهمیه داشته باشیم اشکالی نداره ولی بدون سهمیه‌ها با جون مردم بازی می‌کنن چرا 5500 با سهمیه باید بره پرستاری و بگه ما هم دل داریم.
نسرین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
۰
با سلام
ما درست طبق بخشنامه مورخ 11 مهر که امضا رییس مرکز سنجش رو داشت عمل کردیم بخشنامه ای که حالا خودتون هم قبولش ندارین این درhیت نیست که با ایتده جونای ما بازی می‌کتید اصلا تو این مدت خودتون رو جای ما گذاشتین ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
۰
خواهشمندیم ریاست دانشگاههای بزرگ را از بین اساتید تمام و با تجربه انتخاب نمائید دانشگاههای جامع در سراسر کشور که سرآمد می باشند و در آن دانشگاهها اساتید برجسته و با تجربه با در جه استاد تمام یا دانشیار وجود دارد نباید افراد کم تجربه با درجه استادیاری و با سن کم رئیس دانشگاه باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
۰
خواهشمندیم ریاست دانشگاههای بزرگ را از بین اساتید تمام و با تجربه انتخاب نمائید دانشگاههای جامع در سراسر کشور که سرآمد می باشند و در آن دانشگاهها اساتید برجسته و با تجربه با در جه استاد تمام یا دانشیار وجود دارد نباید افراد کم تجربه با درجه استادیاری و با سن کم رئیس دانشگاه باشند.امیدواریم با امدن جناب اقای دکتر طهرانچی تغییراتی در ریاست دانشگاههای ازاد جامع در سراسر کشور اتفاق بیفتد وروسای دانشگاههای ازاد در سراسر کشور از برترین های علمی باشند.
رها
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
۰
کسانی با تراز‌های پایین‌تر از من در رشته محل های مورد نظر من قبول شدن و حالا نه انصراف میدن و نه تغییر رشته اومدن جای یه سری داوطلب که بر اساس تراز حق مسلمشون هستش رو پر کردن و جالب اینجاست که همه فقط راجع به این افراد میگن همه می‌خوان مشکلات این‌ها رو برطرف کنند پس ما که با تراز های بالاتر از اونها قبول نشدیم چون به حقشون قانع نیستن چیه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
۰
سال گذشته با این ترازها رشته ازاد پیراپزشکی بودند ما الان راضی به ظرفیت خودگردان هستیم
مادر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
۰
ای کاش استاد طهرانچی فقط و فقط یکبار حرف این جوانها را گوش می کرد که با تراز های بالا بلاتکلیف هستند.خصوصا ثبت نام کننده‌های علوم پزشکی تهران که اصلاً فرم‌های 15 تکمیل شده آنان معلوم نیست کجاست.
دخترم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
۰
چرا همه نظرات را نمیزارین
چرا الکی میگید مشکل عمده حل شده
این عمده ها کیا هستن
وطن دوست
Germany
سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
۰
تعجب که این دانشجویان و والدینشان قضیه را درک نمی‌کنند. واضح است که بخشی از دانشگاه آزاد اشتباهی کرده و برخی را که مستحق نبودند به عنوان پذیرفته شده اعلام کرده. حالا هم به اشتباه پی برده و قصید تصحیح آن را دارد. آن وقت دانشجویان و والدین صحبت از دل، آبرو، ... می کنند!!!
این دقیقا مثل این است که اشتباها در حساب بانکی شما پولی واریز شده باشد و بانک پس از اطلاع از اشتباه پول را از حساب شما برداشت کند. البته شما از اینکه پول هنگفتی به حسابتان ریخته شده خوشحال و هیجان زده شده اید اما در هیج جای دنیا به خاطر دل شما نمی‌گویند پس شما پول را نگه دارید تا دلتان نشکند! پول را می‌گیرند و حداکثر از شما عذر خواهی می‌کنند و خاطیان را تنبیه می‌کنند.
این دانشجویان و الدین عزیز هم باید واقعیت را بپذیرند که به خاطر جبران دل شکستگی نمی‌توان عده ای که شایسته نبودند را در رشته‌ای پذیرفت.
و
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶
۰
سلام آقای دکتر طهرانچی از شما خواهش می‌کنم کار ما دانشجوها را درست کنید ما از زندگی خسته شدیم به خاطر پدر و مادران نگران کمک کنید ما به رشته هایی که هزار امید و آرزو داریم برگردیم
پدر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴
۰
مدیران محترم تورا به خدا به خاطر جوانها مشکل دانشگاه را حل کنید از طرف پدر کارگر دست مسئولین را میبوسم
سعیده اسدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۵
۰
من هم جز پذیرش های ۱۱ مهر بودم و در ۲۳ مهر و انتخاب رشته ابان قبول نشدم و از طرفی مجبور شدم ثبت نامم رو لغو کنم چون دانشگاه گفت الان اگه بپذیرن ماهایی ک انصرافی زدیم هم میپذیرن؟
فاطمه
Germany
سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
۰
سلام.برکناری مدیرایی که زندگی ما رو بهم ریختن چه فایده‌ای داره برای ما؟ من جزو ثبت نامی‌ها بودم کارت دانشجویی دارم. و الان باز هم مردود اعلام شدم. این چه عدالتیه؟ اگه بچه‌های خودتون جای ما بودن چکار میکردین؟ میدونین چند نفر الان نمیتونن از خونه بیان بیرون؟ ب همه فامیل شیرینی و شام دادن واسه قبولی بعد از ثبت نام.الان با چ رویی میخان سر بلند کنن؟ آبروی مردم مگ بازیچه است که این‌ کارو کردین؟ خواهشششش میکنم دانشجوهای ثبت نامی روبرگردونین
خطاب به خانوم یا آقا وطن دوست
Austria
سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
۰
شما اگ خودت هم جای ما بودی همین حرفارو میزدی؟اون بانک بیجا میکنه ک اشتباه میکنه و پولی رو ب حساب کسی واریز میکنه.فک کردی مسئله به همین راحتیه که ی معذرت خواهی بشه؟و تمام...مثل آب خوردن با آبروی مردم بازی کنن؟متاسفم....
دخترم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
۰
شما که با نام وطن دوست نظر گذاشتی پارسال با رتبه و تراز کمتر دختر من در شهریور رشته که دوست داره قبول شدن
ولی امسال دختر من قبول نشد امید به تکمیل ظرفیت داشتیم در ذخیره مهر نفر ۱۱ دانشگاه نجف آباد بود مسلما کسی که ترازش به اونجا خورده تراز بالایی داشته ولی قبول حتمی نشد در تکمیل ظرفیت هم نتونست شرکت کنه چون ارور میداد
حالا بشین به ناحق بگو اینا حقشون نبود
خودت حتما از اونایی که به ناحق قبول شدی
یعنی اینهمه آدم به ناحق چیزی را میخوان
همه از این میسوزن که امسال حقشون پایمال شده
مطمئن باش تراز پایین اینقدر اعتراض نمیکنه
هلدینگ شایسته