دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1394 - 10:11

ثبت‌نام بدون آزمون دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی واحد اهرم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم از ثبت‌نام بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 32460

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس محمود قدرتیان گفت:‌ این واحد دانشگاهی اکنون با تعداد ۱۶۳۰ دانشجو و با افزایش تعداد رشته‌های مصوب خود به ۳۴ رشته تحصیلی (۱۶ رشته در مقطع کاردانی، ۱۷ رشته در مقطع کارشناسی و یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد) برای نیم‌سال اول تحصیلی ۹۵-۹۴، آماده ثبت‌نام بدون کنکور از داوطلبان و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) است.


وی افزود: داوطلبان می‌توانند از هم اکنون، با مراجعه به پایگاه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام کرده و از تاریخ ۹۴/۵/۱۷، برای تکمیل پرونده تحصیلی خود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم مراجعه کنند.


قدرتیان خاطرنشان کرد:‌ این امکان در محل دانشگاه فراهم شده تا دانشجویان ثبت‌نام اینترنتی را در واحد دانشگاهی به عمل آورند و در همان روز پرونده تحصیلی خود را نیز تکمیل کنند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم افزود: وجود فضایی دوستانه و رضایت‌بخش میان دانشجویان، استادان و کارکنان باعث شده است تا دانشجویان فعلی این دانشگاه از حضور و تحصیل در این واحد دانشگاهی ابراز رضایت کنند.


وی گفت: تمام تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا انشاءالله در ترم تحصیلی جدید، ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم به بهره‌برداری رسد و در فضایی مطلوب و با امکانات و تجهیزات مدرن و جدید پذیرای دانشجویان باشیم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم، از همه داوطلبان خواست تا در اسرع وقت و در فرصت مقرر به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم، واقع در خیابان ساحلی شهر اهرم مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


قدرتیان ادامه داد: همچنین داوطلبان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های ۳۵۲۲۴۱۰۰-۰۷۷، ۳۵۲۲۶۰۱۰-۰۷۷، ۰۹۳۳۱۳۳۱۵۰۰ و ۰۹۱۷۹۷۴۹۰۹۹ تماس بگیرند. .


وی بیان کرد:‌ رشته‌های این واحد دانشگاهی به شرح جدول ذیل است که رشته حقوق و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی پیوسته نیز بدان اضافه شده است.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته