دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برانکو:

متأسفم که قهرمان نشدیم/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها تلاش زیادی کردند و برای من پیروز هستند.
کد خبر : 324590

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری‌ آنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پایان دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا با کاشیما آنتلرز که با قهرمانی ژاپنی‌ها به پایان رسید، حاضر شد و گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها تلاش زیادی کردند و برای من پیروز هستند. امروز جو بسیار خوبی را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم و هواداران ما ثابت کردند که در دنیا بهترین هستند و بابت حمایت‌شان از آنها تشکر می‌کنم. متأسفم که قهرمان نشدیم اما بازی به شکلی بود که پرسپولیس هم ممکن بود قهرمان شود.


وی افزود: هرگز در آسیا سابقه نداشته که چنین فضایی در فینال حاکم باشد، از هواداران و نیز مدیران پرسپولیس نیز تشکر می‌کنم، ساده نبود که پس از باخت در بازی رفت بتوانیم نتیجه را جبران کنیم. برای کاشیما هم در جام باشگاه‌های جهان آرزوی موفقیت دارم.


برانکو درخصوص نیمکت خالی تیمش نیز گفت: همیشه گفته‌ام که به بازیکنانم اعتماد دارم، البته ما تجربه کمی در بازی‌ها آن هم در چنین سطحی داریم. سه بازیکنی از تیم ما رفتند و سه بازیکن دیگر  هم مصدوم شدند، ماهینی و عالیشاه مصدوم بودند و سیامک نعمتی هم محروم شد، اما دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم. ما تیم جوانی داریم. بازیکنانم دوست دارند هجومی بازی کنند و کلاً تیم هجومی‌ای هستیم. بازیکنان کاشیما خیلی سریع پاسکاری می‌کردند و ما نتوانستیم به خواسته همیشگی خودمان برسیم. خیلی سخت است که بخواهیم جلوی کاشیما ۹۰ دقیقه هجومی بازی کنیم. بنابراین نمی‌توانم هیچ گلایه‌ای از بازیکنانم داشته باشم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته