دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حاشیه‌های فینال آسیا 2؛

حضور فرزندان برانکو در ورزشگاه

فرزندان سرمربی پرسپولیس برای تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا وارد ورزشگاه آزادی شدند.
کد خبر : 324423
ib3xiiyan2jv1d7izrwk.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا در حالی که کمتر از 6 ساعت دیگر به بازی پرسپولیس مقابل کاشیما در ورزشگاه آزادی زمان باقی‌‌مانده حواشی در ورزشگاه به اوج خود رسیده است. 


هواداران پرسپولیس با قراردادن سبیلهای پلاستیکی روی صورت خود به نوعی اظهارات برانکو را تداعی می‌کنند. سرمربی کروات پرسپولیس عنوان کرده بود اگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا تیمش قهرمان شود سبیل می‌گذارد. 


برخی خبرنگاران خانم با صدور آی دی کارت مجوز حضور در ورزشگاه را به دست آوردند و در جایگاه خبرنگاران مستقر شده‌اند. برخی دیگر هم بیرون از ورزشگاه منتظر هستند تا بتوانند راهی پیدا کنند. 


در حالی که پیش از این عنوان شده بود تنها حضور در ورزشگاه با بلیت الکترنیکی امکان دارد برخی از هواداران به دنبال بلیت کاغذی هستند و بازار سیاه هم به راه افتاده است که البته پلیس آنها را متفرقه کرد. 


نیروهای انتظامی از کسانی که بلیت ندارند با بلندگو درخواست می‌کرد که ورزشگاه را ترک کنند. 


حدود 700 هوادار خانم در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا این بازی را از نزدیک ببنید. همچنین فرزندان برانکو (دختر و پسر او) و همچنین دختر پروین و خوردبین از میهمانان ویژه این بازی هستند. 


حسین ماهینی هم امروز در ورزشگاه حضور دارد تا هم‌تیمی‌های خود را تشویق کند. ماهینی ظهر امروز هم با حضور در هتل با هم‌تیمی‌هایش ناهار خورد و بعد از آن راهی ورزشگاه شد.


تعدادی از هواداران ژاپنی برای تشویق تیم خود به ورزشگاه آزادی آمدند.


انتهای پیام/4051/4057/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته