دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

قاتل رونالدو و ژاوی رودرروی چشم‌بادامی‌ها

دروازه‌بان موفق پرسپولیس که به قاتل رونالدو و ژاوی شهرت دارد، این بار می‌تواند قاتل کاشیمایی‌ها در ورزشگاه آزادی باشد.
کد خبر : 324410
01341806.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پرسپولیس در دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی میزبان کاشیما آنتلرز خواهد بود.


براین‌اساس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان موفق تیم پرسپولیس که نقش غیرقابل انکاری در صعود تیمش به فینال آسیا داشته است در آستانه افتخارآفرینی جدید قرار دارد.


این دروازه‌بان لرستانی که طی سال‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای در پرسپولیس و تیم ملی داشته است می‌خواهد با کسب قهرمانی آسیا رؤیای خود را تحقق ببخشد.


بیرانوند که بارها از تمایل خود برای بازی در لیورپول پرده برداشته است، می‌تواند با درخشش بیشتر و تمرکز به آرزوی خود دست یابد. او که در ابتدای فصل قصد جدایی از تیمش را داشت به دلیل درخواست هواداران پرسپولیس و باشگاه از این تصمیم خود منصرف شد و تصمیم خود را به نیم‌فصل موکول کرد.


بیرانوند در لیگ برتر نیز بارها سد راه مهاجمان مختلف شده است و قصد دارد بعد از مهار توپ ژاوی این بار آرزوی گلزنی به مهاجمان کاشیما را بر دلشان بگذارد.


تقابل بیرانوند و کیون سون‌تائه می‌تواند بر زیبایی‌های این بازی بیفزاید، به خصوص که این دو دروازه‌بان مدعی می‌خواهند بعد از بازی جام قهرمانی را لمس کنند.


فینال آسیا برای بیرانوند بازی مرگ و زندگی است و او می‌خواهد با درخشش مجدد تیمش را به قهرمانی برساند و چه بازی‌ای مهم‌تر از فینال آسیا برای پرش از سکو برای پیشرفت.


بیرانوند که به قاتل رونالدو و ژاوی شهرت پیدا کرده است این بار رودرروی چشم‌بادامی‌ها ایستاده است و می‌خواهد بلای جان کاشیمایی‌ها در ورزشگاه آزادی باشد، همان بلایی که سر الدحیل، السد و ... آورد.


انتهای پیام/4051/4078/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته