دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهاجم پارس جنوبی جم:

پارس جنوبی به جمع مدعیان قهرمانی وارد می‌شود

مهاجم پارس جنوبی جم گفت: این ظرفیت را داریم تا در هفته‌های آینده در جمع تیم‌های مدعی قهرمانی قرار بگیریم.
کد خبر : 324484
محمد شادکام.jpg

محمد شادکام در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: بازی بسیار خوبی ارائه کردیم. با توجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته به دست آوردیم به این برد احتیاج داشتیم. تمام فکر و ذکر ما بردن این مسابقه بود. به نحو احسن از موقعیت‌ها بهره بردیم و برنده شدیم.


وی در مورد اینکه فاصله تیم پارس جنوبی جم با پیکان سه گل بود یا خیر گفت: پیکان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است. مجید جلالی تیم آماده‌ای را راهی رقابت‌ها کرده است. آنها درون زمین ما اسیر فرصت‌طلبی ما شدند. خوشبختانه با حمایت هواداران توانستیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ نتیجه بسیار خوبی بگیریم.


مهاجم تیم پارس جنوبی در مورد اینکه که تیمش می‌تواند همچون فصل گذشته در میان 6 تیم برتر لیگ برتر قرار بگیرد، گفت: ما هر چه جلوتر می‌رویم شکل بهتری پیدا می‌کنیم. در اوایل فصل باوجوداینکه مطالبات‌مان را نگرفته بودیم همه تلاشمان را کردیم ولی امتیازهایی را به‌دلیلِ عدم تمرکز از دست دادیم. حالا در شرایط خوبی هستیم و می‌توانیم به جمع تیم‌های بالای جدول نزدیک شویم.


وی ادامه داد: من به‌عنوانِ مهاجم تیم تمام تلاشم را می‌کنم تا اول در خدمت پارس جنوبی باشم و بعد تعداد گل‌هایم را افزایش دهم. تیم ما قابلیت رسیدن به جمع تیم‌های بالای جدول را دارد و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم یکی از چهار تیم اول جدول رده‌بندی باشیم.


شادکام درخصوص چقدر از مطالبات این فصل را دریافت کرده است، گفت: باشگاه به تمامی بازیکنان تنها 15 درصد از مبلغ قرارداد را داده است. امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم بیش از گذشته از باشگاه پول بگیریم تا دغدغه مالی نداشته باشیم.


وی درخصوص دیدار با ذوب‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر نیز گفت: ما در هفته سیزدهم باید با تیم خوب ذوب‌آهن بازی کنیم. این تیم به رغم برخورداری از مهره‌های خوب نتوانسته امتیازهای لازم را جمع‌آوری کند. امیدوارم که بتوانیم در دیدار با این تیم خوب، نتیجه لازم را کسب کنیم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته