دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم پیکان:

سر بازیکنی که اشتباه کرده را نمی‌بریم

مربی تیم پیکان گفت: اشتباهات فردی را در قالب آنالیز فردی و گروهی حل می‌کنیم و سر بازیکنی که اشتباه کرده را نمی‌بریم.
کد خبر : 323408
db8aca681bb48af752ccfc292f0d2e48_1076_.jpg

حمید مطهری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درخصوص افت تیم پیکان در سه بازی أخیر گفت: ما باتوجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ به‌واسطه بازی‌های دوستانه تیم ملی و همچنین لغو دیدارمان با پرسپولیس، یک ماه بازی نکرده بودیم و بالانس تیمی‌مان به هم ریخته بود.


وی افزود: برابر ذوب‌آهن نتوانستیم از بردمان حفاظت کنیم و مقابل تراکتورسازی نیز روی دو ضربه کرنر نتیجه را واگذار کردیم. در دیدار با پارس جنوبی هم بازیکنان اشتباهات زیادی داشتند. این درحالی بود که در تمرین‌ها به بازیکنان راه‌های رسیدن به دروازه رقبا را گوشزد کرده بودیم اما آنها در استفاده از موقعیت‌ها ضعیف بودند و به حریفان فرصت دادند تا به هدف‌شان برسند. دلیل این موضوع هم خارج شدن بازیکنان ما از فرم مسابقه بود.


مربی تیم پیکان درخصوص اینکه برنامه تیمش برای ادامه رقابت‌های لیگ چیست، گفت: ما هر هفته نسبت به حریفی که با آن مسابقه داریم جلو می‌رویم و سیاست ما بازی به بازی است چرا که هر مسابقه استراتژی خاص خودش را دارد. سعی می‌کنیم با کسب امتیازهای باارزش در بالای جدول باقی بمانیم. این توانایی نزد بازیکنان ما وجود دارد که بتوانند در میان تیم‌های بالای جدول قرار بگیرند.


وی درباره دیدار تیمش با فولاد خوزستان گفت: این مسابقه یکی از سخت‌ترین رقابت‌های این فصل است. همه بازی‌ها در لیگ سنگین هستند و فرقی نمی‌کند که یک تیم در چه جایگاهی قرار گرفته است. در این میان می‌دانیم که برابر تیم خوب فولاد بازی خیلی سختی داریم. نیاز داریم که با تمرین‌های خوب به حداکثر امتیازات این مسابقه دست پیدا کنیم تا بتوانیم در بالای جدول باقی بمانیم. نقاط ضعف‌مان را باید پوشش دهیم تا نتیجه خوبی بگیریم.


مطهری درخصوص اینکه تذکرات لازم به بازیکنانی که با اشتباه‌های خود زحمت تیم را بربادمی‌دهند، داده می‌شود یا خیر گفت: شکی نیست که یک بازیکن با اشتباه فردی به تیم آسیب می‌زند. ما تا آنجایی که می‌توانیم رقبا را آنالیز می‌کنیم و در قالب فردی و گروهی آنها را توضیح می‌دهیم. نمی‌توان سر بازیکنی که با اشتباهش به تیم ضربه زده را برید ولی با انجام تمرین‌های متوالی فضایی حاصل می‌شود که تیم کمتر دچار اشتباه شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته