دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم پیکان در گفتگو با آنا:

رأی کمیته انضباطی به سود پیکان خواهد بود/ بازی با تیم علی کریمی سخت است

مربی تیم پیکان گفت: شکی وجود ندارد که کمیته انضباطی رأی دیداری که با صنعت‌نفت آبادان داشتیم را به سود ما اعلام می‌کند.
کد خبر : 313239

حمید مطهری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار نیمه‌‌تمام تیمش با صنعت نفت آبادان که هنوز نتیجه آن از سوی کمیته انضباطی اعلام نشده است، گفت: با توجه به اینکه تماشاگران آبادانی با سنگ‌پرانی به کمک داور آسیب زدند و بازی را نیمه تمام گذاشتند، بدون شک رأی کمیته انضباطی به سود تیم پیکان خواهد بود و سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. 

وی ادامه داد: برایم خیلی عجیب است چرا که بسیاری تیم‌ها وقتی اشتباهی از سوی داور رخ می‌دهد، اعتراض‌های شدیدی می‌کنند که اصلاً نیازی نیست، چون اشتباهات داوری برای همه تیم‌هاست و در برخی مواقع یک تیم از اشتباه داوری متضرر و زمانی دیگر از اشتباه داور منتفع می‌شود. این درست نیست که تماشاگران خون‌‌گرم آبادانی که هوادار تیم باهویتی هستند، با اقدام‌های زشت خود باعث شوند عملکرد تیم‌شان زیر سؤال برود. وقتی تیم ما از حریف گل جلو بود و گل سالم‌مان را به اشتباه داور غلط اعلام کرد، کوچک‌ترین اعتراضی نکردیم و نهایتاً هم پیروز از زمین خارج شدیم. 

مربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: ما بازی با صنعت‌نفت را خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم بیش از دو گل بزنیم. با فشار و پرسی که روی حریف ایجاد کردیم، خیلی زود جلو افتادیم ولی به‌خاطرِ گرمای آبادان بازی از دست ما خارج شد و گل مساوی را پذیرفتیم. در شروع نیمه دوم هم تیم برتر بودیم ولی با وجود آنکه گل سالم‌‌‌مان را داور غلط اعلام کرد ولی ناامید نشدیم و با زدن یک گل دیگر برنده شدیم. 

وی درباره دیدار روز جمعه پیکان مقابل سپیدرود رشت، گفت: در لیگ بازی آسانی نداریم، نباید تیم‌ها را براساس جایگاهی که در جدول دارند، مورد ارزیابی قرار دهیم. اگر حریفی را دستِ‌کم بگیریم، غافلگیر می‌شویم و نتیجه را از دست می‌دهیم. سپیدرود با آمدن علی کریمی و دستیارانش فرم بازی‌اش شکل بهتری پیدا کرده و بدون شک مقابل ما حریف دست‌وپا بسته‌ای نیست. ما در طول هفته تمرینات منظمی را برگزار می‌کنیم تا با ارائه یک فوتبال هدفمند، موفق شویم از سد سپید رود بگذریم. 

مطهری در خصوص اینکه پیکان می‌تواند در میان 6 تیم بالای جدول جایگاهش را حفظ کند یا خیر، گفت: ما تیم یک‌دستی داریم، همیشه در این دو سه سال به بازیکن خاصی فکر نکردیم، هر فصل 6 بازیکن باارزش از تیم ما جدا می شود ولی پیکان خود را حفظ می‌کند، چرا که تیم در اولویت است. شاید در برخی پست‌ها کمبود بازیکن داشته باشیم ولی با همدلی و وحدت تاکتیکی می‌توانیم ضعف‌هایمان را پوشش دهیم تا با همین روند راهمان را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم نتایج قابلِ‌قبولی بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته