دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1397 - 06:16
ملی‌پوش جودو:

بهترین جودوکار وزن خودم هستم

ملی‌پوش جودو گفت: با توجه به اینکه اختلافم با نفر دوم وزن خودم 1700 امتیاز است به همین خاطر فکر می‌کنم بتوانم تا دو ماه آینده رنکینگ نخست خودم را حفظ کنم.
کد خبر : 324463

سعید ملایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره آخرین شرایط خود گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم البته از از ناحیه پا کمی مصدومیت دارم و در حال انجام فیزیوتراپی هستم. من همچنان در وزن 81-‌کیلوگرم رنکینگ نخست را دارم و اختلافم با نفر دوم 1700 امتیاز است. اگر این روند تا سه ماه دیگر ادامه پیدا کند من جایزه 50 هزار دلاری فدراسیون جهانی را کسب می‌کنم. در حال حاضر من با امتیاز 6609 در جایگاه دوم مجموع جودوکاران دنیا قرار دارم و اختلاف امتیازم با نفر اول تنها 600 امتیاز است.


وی گفت: با توجه به اختلاف زیادی که نفر دوم با من دارد، فکر می‌کنم تا سه ماه آینده و آخر سال میلادی همچنان رنکینگ نخست در اختیار خودم باشد، البته هر دو نفر ما در رقابت‌های مختلف حضور داریم و هر کسی امتیازهای مربوط به خودش را جمع می‌کند. اما خدا را شکر شرایط من خوب است و مشکلی از این بابت ندارم. 


ملی‌پوش جودو ایران در مورد برنامه‌های پیش‌رو خود عنوان کرد: تا پایان سال میلادی، سه مسابقه پیش‌رو داریم که حضورمان در دو مسابقه قطعی است. چند وقت دیگر رقابت‌های گرندپری هلند برگزار می‌شود و بعد از آن هم رقابت‌های مسترز است که 16 نفر نخست هر رنکینگ به این رقابت‌ها دعوت می‌شوند که خوشبختانه از ایران من و محمد بریمانلو نمایندگان ایران هستیم. به غیر از این دو مسابقه رقابت‌‌ گرنداسلم ژاپن هم به عنوان آخرین مسابقه تا پایان سال میلادی است که البته هنوز مشخص نیست ما در این رقابت‌ها شرکت کنیم. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته