دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم امید پرسپولیس:

شاگردان برانکو چیزی برای از دست دادن ندارند

مربی تیم امید پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو باید بدانند چیزی برای از دست دادن ندارند و با آرامش و تمرکز بالا به مصاف کاشیما بروند.
کد خبر : 324419
77350.jpg

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درخصوص دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و کاشیما آنتلرز گفت: باید واقع‌بین باشیم و بی‌دلیل پرسپولیس را برنده مسابقه ندانیم. بازی رفت دو بر صفر به سود نماینده ژاپن تمام شده و امروز باید پرسپولیس سه بار دروازه کاشیما را باز کند که کار بسیار سختی است اما دور از دسترس نیست.


وی افزود: امروز سیامک نعمتی و امید عالیشاه غایب هستند و ممکن است کاشیما روی یک لحظه غفلت دروازه پرسپولیس را باز کند. در شرایطی می‌توانیم به برد سرخ‌پوشان ایران امیدوار باشیم که فشار روحی را از روی بازیکنان برداریم. شاگردان برانکو ایوانکوویچ باید بدانند در بازی امروز چیزی برای از دست دادن ندارند و با آرامش و تمرکز بالا باید به مصاف حریف ژاپنی بروند. آنها نباید برای رسیدن به گل به هر دری بزنند.


مربی تیم امید پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس می‌تواند در هر نیمه به یک گل برسد و بازی را به وقت‌های اضافه بکشاند. شکی ندارم که بازیکنان کاشیما از ابتدا برای انجام بازی بسته و دفاعی وارد زمین نمی‌شوند. آنها در 15 دقیقه اول تلاش می‌کنند تا به گل برسند و شاگردان برانکو باید با هوش و فراست بازی کنند و اجازه ندهند بازیکنان کاشیما به خواسته‌شان برسند.


وی ادامه داد: پرسپولیس اگر بتواند در 20 دقیقه اول دروازه کاشیما را باز کند، آن‌وقت می‌تواند در ادامه بازی با فشار هواداران، گل‌های بعدی را نیز به‌ثمر برساند. حتی اگر کاشیما به گل اول بازی رسید، بازیکنان نباید همه چیز را تمام شده بدانند و تا لحظه آخر همه تلاش خود را به‌کار گیرند تا برنده از زمین خارج شوند.


انتهای پیام/4051/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته